Kudhos:
Men det är en bra film oavsett. JGL och Zoey har en genuin kemi. Drömmer bort mig till min egna Summer
jaa alltså den är ju rätt charmig(läs joseph gordon-levitt är jävligt charmig), det skadar inte heller att matthew gray gublers nuna dyker upp ibland och att soundtracket är larvigt sött, men slutet förstör det mycket för mig ändå.
ply:
jaa alltså den är ju rätt charmig(läs joseph gordon-levitt är jävligt charmig), det skadar inte heller att matthew gray gublers nuna dyker upp ibland och att soundtracket är larvigt sött, men slutet förstör det mycket för mig ändå.
Synd. 🙁
JGL är charmig asså. Jag gillar filmen ändå. Gillar att den är inte "your typical love story" utan den känns lite mer äkta, även om deras relation känns stundvis väldigt fejk och pretantiös.
Kudhos:
Synd. 🙁
JGL är charmig asså. Jag gillar filmen ändå. Gillar att den är inte "your typical love story" utan den känns lite mer äkta, även om deras relation känns stundvis väldigt fejk och pretantiös.
se blue valentine istället
ply:
se blue valentine istället
skriver ner på listan. Den har nu placering....öh....
546257272. Av filmer och serier jag måste se.
Kudhos:
skriver ner på listan. Den har nu placering....öh....
546257272. Av filmer och serier jag måste se.
den är nog bättre än de flesta och hoppar upp på plats se-när-du-vill-se-något-äkta-och-smådeppigt-med-charm-nästa-gång 

ply:
den är nog bättre än de flesta och hoppar upp på plats se-när-du-vill-se-något-äkta-och-smådeppigt-med-charm-nästa-gång
Borde seriöst programmera ett program åt mig själv. Där jag kan lägga in filmer i en lista så jag kan hålla koll på allt folk berättar för mig att se. Jag svär, handen på hjärtat, att listan är säkert 100+ just nu.
Kudhos:
Borde seriöst programmera ett program åt mig själv. Där jag kan lägga in filmer i en lista så jag kan hålla koll på allt folk berättar för mig att se. Jag svär, handen på hjärtat, att listan är säkert 100+ just nu.
haha har börjat bygga på en att-se-lista själv men jag ser oftast skräp som inte är med på den ändå. men om du gör en lista så vore det nog mest nice om du sorterade filmerna efter humör du borde se dem i också! det är så tråkigt när man känner för att se film men inget känns lockande eller passande för den pågående sinnesstämningen.
haha, skönt program med "Sortera efter humör" funktion. Men det är klart att det går. :3 Vi ska plugga programmering med systemskapande i april. DÅ kommer jag kunna göra detta!
Blev uppringd kl 10.20 i morse och de frågade var jag var. Hade tydligen skrivit fel tid i min kalender att jag skulle börja jobba kl 12 istället för 10, det blev stressigt och kom en timme sent. Känner mig så klantig, nu kommer jag vara nojjig och dubbel kolla varje dag. :((
jag tror jag är på väg igenom en förändring. jag tror att det är positivt. nåt i mitt huvud är förändrat.
upplevde ett par timmars klarsynthet och närvaro för en gångs skull
i övrigt går jag runt i en dimma pga perceptuella störningar orsakade av medicin, tex svårigheter att uppfatta objekt och rörelser i periferin (vilket leder till massa subtila felkopplingar)
avd. grejer man känner att ingen annan kan relatera till
S3ONs far: Vad är det för fel på dig S3ON, varför kan du inte jobba som alla andra?
S3ON: Jag har något på gång.
S3ONs far: Nej, det har du inte. Du är helt jävla värdelös och klarar inte av någonting alls.
S3ON: Jag har något stort på gång..
S3ONs far: Vad är det då?!
S3ON: Jag gör musik, och kommer bli miljonär inom sin tid.
S3ONs far: Är du dum i huvudet eller? Du kan ju inte ens spela något instrument!
................ /facepalm