+fdgp<isdgölASIJDfliskdjflkfjsd fågelkvitter
Fågelkvitter är trevligt nu när våren är på väg! Pipipipip
ca 2 min i låten e den bästa parten
reben: va d är väl bara typ 17 på den
vaaaa, äre?? hur? verkar ju vara galet många som söker dit ju. men dåså, då kanske vi ses i september då eftersom den är mitt förstahandsval 
Shit va fan, är jag gammal eller? Folk går och blir med barn hit och dit. Vafan tänk dom med. Dom är inte gamla än. Har dom inga drömmar eller mål att hinna med innan dom skaffar familj???

Detta borde vara ens liv.
Hade varit lycklig non-stop.
lex_:
Varför vill killar ha flickvän när ni vet att i princip alla tjejer idag
blir otrogna förr eller senare. Är det något ni accepterat, eller är ni
så desperata att ni skiter i om tjejen är otrogen? Ni kan inte vara så
blinda. Ni kan ju inte hindra er flickvän att gå ut på krogen med sina
singelvänninor (där otrohet uppstår), eller göra utlandsresor (mer
otrohet).Sen är det ju rätt så komiskt att tjejer vill ha pojkvän, men samtidigt
också vilja ha något vid sidan om då och då. Ni måste ju ta och bestämma
er för att vara trogna, eller helt enkelt förbli singlar. Varför
förstöra en stackars killes liv?Det bästa vore om förhållanden inte existerar öht. Slutar alltid i misär.
yeaah, bästa rantet du har delat med dig av. eftersom jag aldrig går ut på "krogen med mina singelväninnor" eller genomför utlandsresor, samt klarade av att leva i celibat i typ 4 år innan mitt nuvarande förhållande och således inte lär "vilja ha något vid sidan om" så måste jag vara världens bästa flickvän. 

får jag flytta in i din verklighet?
Kudhos:
Borde plugga mer. Men jag satte på 500 days of summer istället.Sist jag såg den var jag i ett förhållande. Undra hur tolkar det nu när livet är annorlunda.
slutet. är. så. larvigt. irriterande. åh.
vaaaa, äre?? hur? verkar ju vara galet många som söker dit ju. men dåså, då kanske vi ses i september då eftersom den är mitt förstahandsval
vet ej 17-18 hade jag för mig när jag kollade gammal statistik men m
ply:
slutet. är. så. larvigt. irriterande. åh.
Men det är en bra film oavsett. JGL och Zoey har en genuin kemi. Drömmer bort mig till min egna Summer 
fan va mätt jag är