Stekarn:
Det är ju det som aldrig funkar. Räcker med att en person skriver en nedlåtande grej så förstörs mitt humör. Ni kunde liksom låtsas att ni gillade mig så hade jag blivit glad och gärna gett er den respekt jag vill ge er. Sen hade vi alla varit överens. Fake it 'til you make it. Och nu kommer du dra en text här om att man inte ska fejka för stt vinna debatten och här kommer du skriva nåt i stil med att det handlar inte om att vinna, ignorera det negativa och ta till dig av det jag skrev först.
fast du måste ju kunna ta motstånd för att överhuvudtaget kunna lära dig och förbättras. du kan inte förvänta dig att alla kommer vara glada och falska mot dig för att du ska respektera dem. så funkar det inte. varför inte bara förstå att det kanske är du som behöver förändra ditt beteende istället för att kritisera att vi inte låtsas att vi gillar dig? problemet i grunden är ju faktiskt snarare att du brister på respekt och behöver jobba på din osäkerhet och självkänsla. inte att vi inte kan vara trevliga. jag är alltid trevlig mot människor i första hand och ser dem genuint som bra personer tills de bevisar motsatsen. jag kan tyvärr säga att jag med dig har haft överseende med mycket men nu börjar jag känna att det är svårt att tycka om dig. om du genuint vill att folk ska tycka om dig så måste du våga se problemet och försöka åtgärda det istället för att ta till quick fixes. jag önskar dig genuint all lycka och hoppas att du en dag mår bättre i dig själv och därmed också behandlar andra med respekt.
ply: hahah ja men precis. frustrationen. allt är rätt, inget är rätt. men så länge man kommer in någonstans så är man på väg någonstans. tänk om man inte kommer in någonstans. LedsenGråterCool
fy vad hemskt. jag sökte å andra sidan nio olika utbildningar och om jag inte kommer in på ens mitt sistahandsval så flyr jag banne mig landet.
reben: då hamnar vi i samma klass
^__^
nähä? :') vad fint! jag har dock rätt slim chances att komma in där tror jag eftersom det verkar som att halva sverige söker den utbildningen och mina betyg inte är särskilt exceptionella. : (( vill jueeeee
Draug:
provat mjöd btw? e ju honung i sött o fint, lättdrucket om det är välbryggt.
hmm, är inte säker på om jag gjort det faktiskt!
ILLER: nähä? :') vad fint! jag har dock rätt slim chances att komma in där tror jag eftersom det verkar som att halva sverige söker den utbildningen och mina betyg inte är särskilt exceptionella. : (( vill jueeeee
va d är väl bara typ 17 på den
Surf Nazi:
Köper du spontant jäst öl lär du få en mycket fruktig smak utan någon direkt beska. Annars finns det olika dessertöl som har med toffee/vanilj/godis smak och slutligen champagneöl. Dock brukar dessa olika sorter kosta lite extra samt att de inte brukar finnas i standardsortiment. Dessvärre är jag ganska dålig på namnen för dessa typer utav öl då jag själv inte brukar köpa dem.
har endast druckit typ äppelöl. gick att dricka, men inte så mycket mer än så. tror jag smakat typ chokladöl men det var väl ingen hit
Draug:
hehe kanske inte är meningen att tjejör ska dricka öl helt enkelt 😉 närå alla har vi ju olika smak gillar man inte något så är det ju bara så.
uppskattade ej ditt skämt
jo någon form av bär är det kmr inte ihåg exakt vad men någon mix av olika bär är det i alla fall. Förstår inte hur hon klarar drickat e ju lite alkis dricka kir egentligen, när dom framställert blir aldrig alkoholprocenten exakt utan det kan bli både lägre och högre alkoholhalt i dom flaskorna som säljs.
aldrig smakat gosa men kan tänka mig att det inte e så värst populärt för smaklökarna, något jag ska undvika att inhandla med andra ord!
d var min mors kommentar till d coskå. tycker det smakade helt okej utblandat med sockerdricka
snor:
fast du måste ju kunna ta motstånd för att överhuvudtaget kunna lära dig och förbättras. du kan inte förvänta dig att alla kommer vara glada och falska mot dig för att du ska respektera dem. så funkar det inte. varför inte bara förstå att det kanske är du som behöver förändra ditt beteende istället för att kritisera att vi inte låtsas att vi gillar dig? problemet i grunden är ju faktiskt snarare att du brister på respekt och behöver jobba på din osäkerhet och självkänsla. inte att vi inte kan vara trevliga. jag är alltid trevlig mot människor i första hand och ser dem genuint som bra personer tills de bevisar motsatsen. jag kan tyvärr säga att jag med dig har haft överseende med mycket men nu börjar jag känna att det är svårt att tycka om dig. om du genuint vill att folk ska tycka om dig så måste du våga se problemet och försöka åtgärda det istället för att ta till quick fixes. jag önskar dig genuint all lycka och hoppas att du en dag mår bättre i dig själv och därmed också behandlar andra med respekt.
Jag är ju snäll. Men det hjälper inte, vad ska jag göra då? Och hur skulle jag kunna vara osäker? Jag tycker inte jag är det
Stekarn:
Jag är ju snäll. Men det hjälper inte, vad ska jag göra då? Och hur skulle jag kunna vara osäker? Jag tycker inte jag är det
att du är snäll mot oss forumet betyder inte att vi upplever dig som snäll. visst, du är artig mot oss, men det du faktiskt säger generellt är allt annat än snällt. du är väldigt ofta hånfull och nedlåtande när du pratar om andra och det är väldigt respektlöst.
jag ser dig som osäker för att du ständigt söker bekräftelse. om du inte får positiv bekräftelse bryter du ihop. du försöker få folk att skratta, du försöker bli omtyckt. sluta försöka. försök istället att jobba på din egen självkänsla. att du inte ser dina brister utan försöker skylla ifrån dem på oss och säga "ni förstår inte min humor, ni förstår inte mig blöblöblö" tyder på väldigt dålig självinsikt och egentligen ganska stark ovilja att se dig själv i ögonen. jag menar verkligen inget illa, men om du vill att vi ska tycka om dig här på forumet så måste du först börja tycka om dig själv. sluta försöka så mycket. och sluta skylla på andra när du misslyckas.
Lyssnar på slow club är bara allmänt glad i nuet. Allt är bra. Puss & kram.
Blivande_japan: uppskattade ej ditt skämt
nähepp var väll inte direkt nåt skämt bara ett oseriöst antagande.
Blivande_japan: d var min mors kommentar till d coskå. tycker det smakade helt okej utblandat med sockerdricka
så pass din mor kanske är lika vis som jag då inom detta område, ska man dricka nåt tycker jag inte man ska behöva blanda ut det för att det ska bli drickbart men det är min åsikt.
Blivande_japan: hmm, är inte säker på om jag gjort det faktiskt!
testa det! helt klart rekommenderbart 🙂
pa puta di madre fy fan va ag e arg nu
"En kvinna trycks upp mot en vägg och huggs i bröst, rygg och under armen. En annan kvinna huggs även hon under armen när hon lyfter sina händer för att skydda ansiktet.En man huggs bakifrån och får punkterad lunga. Knivsåren stärker bilden av de angripnas berättelse av förloppet. Knivangreppet görs bakifrån och som stickhugg. Det rör sig alltså inte om rispor från någon som viftat med kniv i försvar. Angreppet rubriceras därför som mordförsök."
!!!!!!!!!!!
Shit snart är det fan APRIL!!!!!! Då kommer bilen att vara igång och kunna köras om jag vill. Jävlar nu kommer det bli många mil på vägarna. Ska köra bilen tills jag måste tanka, ah att man kan bli så fast i en bil. Är nog inte alla som kan bli det.