Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

bright

jag kan inte greppa mina tankar, de är alldeles för många.

SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså hur fan jag kan inte ha blivit bannad?

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blev spärrad i ett år innan, men nu är jag ännu värre men får inte ens tillsägelser...

mods, gör ert jobb.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går fan knappt bli bannad.

SvaraCitera

lex_:
jag blev spärrad i ett år innan, men nu är jag ännu värre men får inte ens tillsägelser...

mods, gör ert jobb.

Varför ska du bli bannad för?

SvaraCitera

Nattens låt: Otheas – Ett Liv Med Ett Motiv
Njuuut.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Varför ska du bli bannad för?

gnäll, spam, ot, idiotiska inlägg o personangrepp.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte varit så här korthårig sedan 2007. 2007 var senaste gången jag klippte så här kort. Sen dess har jag bara haft långhåriga frisyrer. Det blev ett kännetecken. Jag fick mycket fina kommentarer och mycket fint beröm för håret. det blev en stolthet, därför. Riktigt nöjd med det. Och var trygg i det. Det var liksom jag. att ha långt hår. Men då samhället inte tar att killar har långt hår, fick jag till sist vika mig för att öka chansen till att få jobb.

I flera veckor har jag våndats och skjutit på det. Men till sist lät jag klippa av det. Och visst har jag fått fina kommentarer för det, att jag passar i nya frisyren, osv. Det gör det lättare. Men det känns bara skit ändå. Jag har grät när jag kom hem. Jag är nära till gråt även nu. Det känns bara skit alltihop.

Men ibland måste förändringar göras.

Och med tiden vänjer man sig ju. Och kanske till och med gillar det. Men i nuläget vill jag typ bara dö.

SvaraCitera

lex_:

gnäll, spam, ot, idiotiska inlägg o personangrepp.

Hmm jaah haha det har jag märkt, men Admin här verkar vara ta det lugnt.
Men det är ganska kul och läsa kommentarer du och andras kommenterar om dina kommentarer.
Keep up the good work.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer dö snart, berättade jag ångestfyllt för henne. Hon skrattade upphetsat. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
Jag har inte varit så här korthårig sedan 2007. 2007 var senaste gången jag klippte så här kort. Sen dess har jag bara haft långhåriga frisyrer. Det blev ett kännetecken. Jag fick mycket fina kommentarer och mycket fint beröm för håret. det blev en stolthet, därför. Riktigt nöjd med det. Och var trygg i det. Det var liksom jag. att ha långt hår. Men då samhället inte tar att killar har långt hår, fick jag till sist vika mig för att öka chansen till att få jobb.

I flera veckor har jag våndats och skjutit på det. Men till sist lät jag klippa av det. Och visst har jag fått fina kommentarer för det, att jag passar i nya frisyren, osv. Det gör det lättare. Men det känns bara skit ändå. Jag har grät när jag kom hem. Jag är nära till gråt även nu. Det känns bara skit alltihop.

Men ibland måste förändringar göras.

Och med tiden vänjer man sig ju. Och kanske till och med gillar det. Men i nuläget vill jag typ bara dö.

Det kommer gå bra, stå på dig! 
Du kommer säkert bli anställd där du trivs , och med tiden så kommer dina kollegor vänja sig vid dig i takt med att ditt hår växer och det kommer inte störa dem så mycket tror jag, om du förstår hur jag menar. 

Menja, samhället är orättvist, jag håller med dig fullt ut.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: Finns inget att hata dig själv för. Förstår att du har det svårt just nu och så, men du har absolut inte gjort något fel. 

Du är så jävla fin, både inifrån och ut, och så är du en väldigt snäll person som uppskattas av många och det ska du vara glad för. 

Försök njuta av dagen så gott det bara går, styrkekramar till dig!

Förresten: TACK! Hjärta Missade att svara på detta. Ledsen Verkligen jättestort tack för dina fina ord och styrkekramar. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

Det kommer gå bra, stå på dig! 
Du kommer säkert bli anställd där du trivs , och med tiden så kommer dina kollegor vänja sig vid dig i takt med att ditt hår växer och det kommer inte störa dem så mycket tror jag, om du förstår hur jag menar. 

Menja, samhället är orättvist, jag håller med dig fullt ut.

Hjärta

Jag hoppas att du har rätt. Och det ligger mycket i det du säger.

SvaraCitera

Jag undrar totalt hur många timmar jag spenderat här på UM. Kan man inte se det på något viss?

SvaraCitera
mynona

Kudhos:
WBfSdxj.jpg

Finska googlesökningar på länder i europa. <3<3<3

"water supply important to the country" Hjärta Vad är detta? Har man mätt vilka sökord finländare använder för att söka efter ett visst land eller dylikt?

SvaraCitera
latest comments