ceka92:
ärligt talat får jag dåliga vibbar. det känns som att han skall utnyttja dig och behandlar dig på ett överlägset sätt
mm eller hur.
och han är uttalad feministfniss
snor:
mm eller hur.
och han är uttalad feministfniss
det är inte vad man säger - utan hur man säger det. titlar kan dra åt fanders i slutändan.
"**** du är riktigt lyckligt lottad att du har sicce som vän. ibland brukar jag kolla på henne under lektionen och blir så avundsjuk på att hon är så smart o kan, jag vill också. blir så ledsen att jag prioriterade fel saker innan istället för plugget"
🙁 hörde detta idag :-(, "ska" ju egentligen bli glad men jag blir bara ledsen för hans skull fucking tim asså hahaha
uhuhu nu like:ar han en massa bilder på mig
Funderar på om en tjej i skolan gillar mig eller inte.
snor:
det började med:
hur mår du?... du verkar inte må så bra... 🙁 (efter att ha läst mina tweets om en grej)tre meddelanden senare: vill du ta en fika nån gång?... 🙂 kram<3
jag ba hm öh va vi känner inte varann men okej öh varifrån kom hjärtat
och nu på facebook:
jag brukade bo i london när jag var yngre... 🙂 det är ganska roligt att ha sex på engelska, man känner sig nästan som man är med i en porrfilm... 😉
okej det kanske inte är raggning men är iaf snusksnack som gör mig obekväm 🙁 eller vad är det ens? blir rädd
Ofta en 40åring skriver sådär barnsligt muppigt 🙁
siceps :
"**** du är riktigt lyckligt lottad att du har sicce som vän. ibland brukar jag kolla på henne under lektionen och blir så avundsjuk på att hon är så smart o kan, jag vill också. blir så ledsen att jag prioriterade fel saker innan istället för plugget"🙁 hörde detta idag :-(, "ska" ju egentligen bli glad men jag blir bara ledsen för hans skull fucking tim asså hahaha
Åh vilket bra nick <333 välkommen tillbakahhh
jobbigt att man alltid kommer till senaste sidan man besökte i trådar, jag vill automatiskt komma till sista sidan dirr om jag har besökt tråden innan 🙁
Har sjukt tråkigt.
Börjar bli riktigt sugen på att göra rastaflätor igen, långa, tjocka, mörkbruna. Faaan så jävla sniggttt
buhuhu snyft snyft