Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

ceka92:
ärligt talat får jag dåliga vibbar. det känns som att han skall utnyttja dig och behandlar dig på ett överlägset sätt

mm eller hur.
och han är uttalad feministfniss

SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:

mm eller hur.
och han är uttalad feministfniss

det är inte vad man säger - utan hur man säger det. titlar kan dra åt fanders i slutändan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

"**** du är riktigt lyckligt lottad att du har sicce som vän. ibland brukar jag kolla på henne under lektionen och blir så avundsjuk på att hon är så smart o kan, jag vill också. blir så ledsen att jag prioriterade fel saker innan istället för plugget" 

🙁 hörde detta idag :-(, "ska" ju egentligen bli glad men jag blir bara ledsen för hans skull fucking tim asså hahaha

SvaraCitera
Ämnesstartare

uhuhu nu like:ar han en massa bilder på mig

SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:
uhuhu nu like:ar han en massa bilder på mig

:S jag lider också å dina vägnar 

SvaraCitera

Funderar på om en tjej i skolan gillar mig eller inte. 

SvaraCitera
höna

snor:

det började med:
hur mår du?... du verkar inte må så bra... 🙁 (efter att ha läst mina tweets om en grej)tre meddelanden senare: vill du ta en fika nån gång?... 🙂 kram<3
jag ba hm öh va vi känner inte varann men okej öh varifrån kom hjärtat 
och nu på facebook:
jag brukade bo i london när jag var yngre... 🙂 det är ganska roligt att ha sex på engelska, man känner sig nästan som man är med i en porrfilm... 😉
okej det kanske inte är raggning men är iaf snusksnack som gör mig obekväm 🙁 eller vad är det ens? blir rädd

Ofta en 40åring skriver sådär barnsligt muppigt 🙁 

SvaraCitera
höna

siceps :
"**** du är riktigt lyckligt lottad att du har sicce som vän. ibland brukar jag kolla på henne under lektionen och blir så avundsjuk på att hon är så smart o kan, jag vill också. blir så ledsen att jag prioriterade fel saker innan istället för plugget" 

🙁 hörde detta idag :-(, "ska" ju egentligen bli glad men jag blir bara ledsen för hans skull fucking tim asså hahaha

Åh vilket bra nick <333 välkommen tillbakahhh

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Åh vilket bra nick <333 välkommen tillbakahhh

hehe taaaack snigging Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Ofta en 40åring skriver sådär barnsligt muppigt 🙁 

tydligen! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt att man alltid kommer till senaste sidan man besökte i trådar, jag vill automatiskt komma till sista sidan dirr om jag har besökt tråden innan 🙁                

SvaraCitera
Too
 Too

Har sjukt tråkigt.

SvaraCitera
höna

Börjar bli riktigt sugen på att göra rastaflätor igen, långa, tjocka, mörkbruna. Faaan så jävla sniggttt

SvaraCitera
Ämnesstartare

buhuhu snyft snyft

SvaraCitera
PMR
 PMR

this-is-dog-batman.jpg

SvaraCitera
latest comments