Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

höna

Är på så jävla dåligt humör.

SvaraCitera

mmmmm vem blev sugen på nuggets?

SvaraCitera
Kudhos

Måste vara ärlig, jag älskar den här serien.

SvaraCitera
Ämnesstartare

hitta världens mysigaste ställe. de är typ en flod av blod med dödskallar o skelett i, massa mysig grön gas, jättemånga döda, små celler med nakna fångar i som ropar på hjälp.. vfr fick inte jag bo där?

SvaraCitera
Ämnesstartare

.......:
hitta världens mysigaste ställe. de är typ en flod av blod med dödskallar o skelett i, massa mysig grön gas, jättemånga döda, små celler med nakna fångar i som ropar på hjälp.. vfr fick inte jag bo där?

Är du en kille eller tjej?

SvaraCitera
Ämnesstartare

haahahahah, ungar...  http://www.familjeliv.se/Forum-4-288/m69288619.html       

SvaraCitera
Ämnesstartare

Yngre:

Är du en kille eller tjej?

killer
dudå?

SvaraCitera
höna

Känt mig helt oksnygg senaste tiden men nu när ja skulle sova så tog jag av lite kläder å ba fyfan 🙁 måste banta/träna detta går inte. Mina lår är fööööör saftiga. Armarna å magen med

SvaraCitera
Ämnesstartare

Minst 10 killar kommer fram till mig och jag går hem till den fulaste av dem - ingen direkt överraskning. Det som däremot kom som en överraskning, men som ändå hänt mig förut, var hur ignorerad jag blev av honom, hur lite uppmärksamhet jag fick och hur han sa att svart hårfärg på tjejer är det porrigaste som finns. Inte bara det sa han... Han malde dessutom på om hur "kvalité betyder mer än kvantitet" som om killarna som kommit fram till mig varit fula idioter och därmed betydelselösa. Och att jag hade fin kropp betydde ingenting, för det var - oavsett sammanhang - insidan som räknades. ... Så han hade alltså lika gärna kunnat dra hem en mindre attraktiva tjej. Komplimangerna jag fick var påtvingande och han krävde något i gengäld varje gång han var "gullig" mot mig. Är ganska sur på honom men ska inte visa det mer än jag redan gjort. ... Är det en slump att alla killar jag väljer att ödsla tid på, är såhär elaka mot mig? Tydligen inte.
Ska bete mig vänligt och inte prata med honom mer än nödvändigt. 

SvaraCitera

Runka <3

SvaraCitera

Gahhh, godnatt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

.......:

killer
dudå?

Hur gammal är du?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Yngre:

Hur gammal är du?

yngre

SvaraCitera
Ämnesstartare

.......:

yngre

Vad gjorde du för en timme sen?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Yngre:

Vad gjorde du för en timme sen?

mördad... ehh nej jag mena jag var på middag hos en släkt.

SvaraCitera
latest comments