Glöggsleven är bra rasistisk mot oss vänsterhänta...
OCH MAN SKA INTE ENS SNACKA OM KONSERVÖPPNARE OCH VISSA IDIOTISKA SAXAR!!
Stekaren:
Glöggsleven är bra rasistisk mot oss vänsterhänta...
PMR: Tack. Men insåg ju rätt så snabbt att det var dumt av en att lägga sig i på det sättet jag gjorde.
Tycker som sagt inte det är något du behöver lasta dig själv över. Kändes som ett välbehövligt och motiverat utbrott.
PMR: Men nu är det jul och då ska jag stirra min lussekatt djupt in i ögonen(de två russinen) och säga "Jag vill ha dig" och sedan äta den brutalt. Hehe nej, jag är inte berusad
Haha!
Tjuren Ferdinand ser ju helt korkad ut
när han sitter under sin korkek
Höhöh
Min mamma sitter och gapskrattar åt "Kalle Anka."
PMR:
OCH MAN SKA INTE ENS SNACKA OM KONSERVÖPPNARE OCH VISSA IDIOTISKA SAXAR!!
Fast vänstersaxar finns ju och konservöppnare kan man lära sig hantera
Men jag förstår vad du menar, det är ett PROBLEM i dagens samhälle.
Gör mitt bästa för att ge mina föräldrar en god jul. Har nu sett på Kalle Anka. Liksom far med ett öga i en bok. Mamma tycker om Kalle Anka.
Stekaren:
Fast vänstersaxar finns ju och konservöppnare kan man lära sig hanteraMen jag förstår vad du menar, det är ett PROBLEM i dagens samhälle.
Nää alltså, konservöppnare klarar jag knappt att använda så det tar evigheter haha och det tog jättemånga år tills jag kunde använda en i överhuvudtaget!
Det bästa är att som liten var det flera vuxna som lärde ungarna att skilja på höger och vänster genom att säga "Högra handen är den du skriver med."?! 
- har fortfarande svårt under stress med höger och vänster!
Fan va kalle anka va bra i år!
Bästa kalle sen 2001 typ
I år fick faktiskt jag skära upp skinkan. Gjorde det dessutom med höger hand och fixade alldeles lövtunna skivor
#familjens#nya#alfahanne
Stekaren:
I år fick faktiskt jag skära upp skinkan. Gjorde det dessutom med höger hand och fixade alldeles lövtunna skivor#familjens#nya#alfahanne
Kan du skicka över en slice? Jag köpte ingen skinka i år 🙁