Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Jag vill ha ett badkar.

SvaraCitera
time
 time

Johansson:
HALLÅ KAN NÅGON SVARA PÅ MIN FRÅGA?

Du skickar en ansökan till mig eller André. Du ska vara över 18 och ha varit reggad med ditt nuvarande nick i minst ett år. Glad

SvaraCitera
PMR
 PMR

Jag ringde honom.. Han svarade! Han sa att han hade migrän och snart skulle sova, vilket innebar att jag fick ringa imorgon kl 13. Arg

Han sa att han vill minnas att jag senast hotade honom via sms och att han då sket i det hela för att jag ändå börjat planera ett dåd mot honom. Vilket jävla kioskmongo! Hotat?! Jaha, så du bara "råkade" strypa mig eller?! Du bara "råkade leka" med knivar framför mig och råkade säga att allt är mitt fel när du tar livet av dig? Du sa att du hoppas att jag klarar av att leva med det på mitt samvete.

SvaraCitera
höna

MIN MAMMA ÄR TEKNINSKT UTVECKLINGSSTÖRD. GUD

SvaraCitera
time
 time

Iste går inte med på att binda sig ännu mer än vad vi redan gjort TROTS att jag ser gravid ut fast det är mest för att jag ätit chips och med binda sig menar jag att jag vill ha mera chips och kanske ett halsband.

SvaraCitera
PMR
 PMR

höna:
MIN MAMMA ÄR TEKNINSKT UTVECKLINGSSTÖRD. GUD

Var glad över det! Det bekräftar att din mamma inte är en hubbot Tumme upp

SvaraCitera
höna

PMR:

Var glad över det! Det bekräftar att din mamma inte är en hubbot Tumme upp

Vad är en hubbot

SvaraCitera
time
 time

Chib: Om det var spam kan jag förstå't. Jag är bara lite orolig för att UM ska börja tendera att stänga ute "fel" typ av människor med "fel" åsikter och idéer.

Nejnej, han skickade propaganda för Miljöpartiet och liknande också så det handlar inte om att spola ner något brunt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Nejnej, han skickade propaganda för Miljöpartiet och liknande också så det handlar inte om att spola ner något brunt.

Skönt att höra det. Tack för försäkringen! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Jag ringde honom.. Han svarade! Han sa att han hade migrän och snart skulle sova, vilket innebar att jag fick ringa imorgon kl 13. Arg

Han sa att han vill minnas att jag senast hotade honom via sms och att han då sket i det hela för att jag ändå börjat planera ett dåd mot honom. Vilket jävla kioskmongo! Hotat?! Jaha, så du bara "råkade" strypa mig eller?! Du bara "råkade leka" med knivar framför mig och råkade säga att allt är mitt fel när du tar livet av dig? Du sa att du hoppas att jag klarar av att leva med det på mitt samvete.

Låter ändå inte som en riktig man. Skit i honom och gå vidare är mitt tips. Migrän haha sämsta ursäkten jag hört...

SvaraCitera
Ämnesstartare

time: och ha varit reggad med ditt nuvarande nick i minst ett år.

Haha, otur för mig då. Nåja, nåja. 

SvaraCitera
tiella

kissnödig och så jävla nergosad i sängen. Vad gör man..

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Du skickar en ansökan till mig eller André. Du ska vara över 18 och ha varit reggad med ditt nuvarande nick i minst ett år. Glad

ETT ÅR?? kommer aldrig att bli mod..

SvaraCitera
PMR
 PMR

Stekaren:

Låter ändå inte som en riktig man. Skit i honom och gå vidare är mitt tips. Migrän haha sämsta ursäkten jag hört...

Det är mitt ex, som är skyldig mig minst 30 000kr! 

Jag kommer känna lycka om jag får tillbaka dem.. så jag dessutom slipper göra en sak(nej, jag planerar inget mord även om det vore en befrielse för många människor - tyvärr, den brutala sanningen)

SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

du och jag och wbc satt bredvid varandra en stund innan vi skulle sova och ni drack upp hela flaskan rätt snabbt, jag tog ungefär en klunk

Ja just ja, förklarar kanske också varför minnet var lite grumligt, får ursäkta min girighet.

Johansson:

Jaha okej, ah men jag ska inte blanda två sorter liksom. Går fredag morgonen bra så kan jag njuta av resten av whiskey för då har jag CE kortet 🙂

Jodå, men han är perfektionist, du vet hur dom är nog. Ska ha det i sina ord och sitt viss....

Nej precis, ja för fan kötta, går nog bra.

Tror du vill säga... nazist.

SvaraCitera
latest comments