Fy fan vad bra årets julkalender är!
Fantastiskt: Hahahha nääää. nu skojar du.. du skojar va? Så kan man faktiskt inte göra
Det trodde inte jag heller, ens efter det att pommologen i sällskapet på heder och samvete intygat sanningen i hennes påstående (och hon är en trovärdig karaktär). Först när jag dristade mig att pröva på själv så förstod jag.
kukoxo:
Har bitit sönder mina läppar i sömnen :((
Åh va jobbigt 🙁
Jag gjorde det förra månaden vilket resulterade i att jag fick gå på penicillin ![]()

Läser dagens tidning och konstaterar att S och SD skulle kunnat gå hand i hand i arbetslinjen, om S bara hade vågat stå för sina känslor.
Sossar... borgarna försöker iaf inte mörka att dom är svin.
inte nog med att matchen var bra;

Down on life brush
emanuelstenberg:
Down on life brush
Vet inte varför jag skrev brush vad ska det ha med den här meningen å göra nej men det är sådär
terrormat:
min att göra-lista har varit orörd i flera veckor nu, men den består bara av tråkiga saker som att åka till återvinningscentralen och städa ur garderoben. vill bara ligga i sängen hela dagarna. uhuh
men efteråt är de så skönt att det blivit gjort!!! och då känns de bra =)
FruLiten:
men efteråt är de så skönt att det blivit gjort!!! och då känns de bra =)
ja, älskar känslan när man får stryka något på listan!! men vet inte vilken ände av den jag ska börja med så det slutar ba med att jag inte gör något alls. 🙁
Ah, tror det bli god mat idag. Det luktar gott.
FruLiten:
skåne är inget eget land 🙁
Skåne har tillhört Danmark längre än vi tillhört Sverige. Vi har egen kultur, eget språk (nåja) osv. Hört talas om Skånepartiet?
Skåne har tillhört Danmark längre än vi tillhört Sverige. Vi har egen kultur, eget språk (nåja) osv. Hört talas om Skånepartiet?
fast det är ändå inget eget land