Stekaren: Lätta ditt hjärta nu min vän
Tänkte rent allmänt bara!
Men, men, tackar för omtanken stekiZ! 

någon som har smakaaaaaat?
vill ha ett livligt tiny med heta diskussioner så jag får lite spänning i mitt liv
fck va jobbigt PH va idag 
PMR: Mamma säger att jag måste anmäla det hela till polisen
Tycker nog att du borde lyssna på henne. Polisen lär väl förhöra er och försöka avgöra sanningshalten hos er på något vis. Och förhoppningsvis kommer de fram till att den där pajasen ljuger.
Kändes precis som jag steg in i tystnadens salar, domänen där ingenting längre har någon betydelse.
Har ingen nyckel att slarva bort heller. Kanske är kodlås dock? Vore gött för minns ej koden 
Fullt med små fina kristaller på den annars gråsvarta asfalten.
B
Blänker fint 🙂
Skaffat blogg. Om peeps vill läsa så får dom. Handlar om mig, om livet som lärarstudent med tre diagnoser och om livets små fina ting och om vin och romcom och allt det svåra och lite fotografier, kanske, när jag får inspirationen.
Bloggar folk fortfarande kan man undra. Nä, men jag iallafall. 🙂
någon som har smakaaaaaat?
Japp, har testat; Vanilla Caramel och Blueberry Muffin. Jag har den sistnämnda här och den är jättegod med lite grädde i - med t ex mjölk i eller inget utom téet, så ledsnade jag fort. Vanilla Caramell var för söt för min smak!
Ja, som man säger - "Not my cup of tea!" 
MAT
M
PMR:
Japp, har testat; Vanilla Caramel och Blueberry Muffin. Jag har den sistnämnda här och den är jättegod med lite grädde i - med t ex mjölk i eller inget utom téet, så ledsnade jag fort. Vanilla Caramell var för söt för min smak!Ja, som man säger - "Not my cup of tea!"
Ju
Blablablablqbqbqjqhgwkek