DET ÄR SJUUUUKT NICE JU!!
OJ CAPS
lol vrf?
nä fast provar varje pr ändå
inte van vid att folk säger till och tror vissa är d för mig
Schism:
man skulle fastna i varandras rök och ramla ner på marken
Börjar med ett bloss, 2 dagar senare så sitter man under Slussen och försöker fixa lite H av någon.
ditt bästa jag: gör inte det då
vene. praktik på ud är bra att ha på cv:t. men om jag får ett annat alternativ, t ex om de från londonpraktiken hör av sig, kanske jag väljer det istället.
snoret:
vene. praktik på ud är bra att ha på cv:t. men om jag får ett annat alternativ, t ex om de från londonpraktiken hör av sig, kanske jag väljer det istället.
tänk på dig själv och inte på ett papper
Sambo till mig: "Ta inte av tomaterna, jag tänker ha dem i köttfärssåsen imorgon"
5 min senare kommer han in med munnen full så jag känner doften av tomat hela vägen till mitt hörn av rummet
time:
Sambo till mig: "Ta inte av tomaterna, jag tänker ha dem i köttfärssåsen imorgon"
5 min senare kommer han in med munnen full så jag känner doften av tomat hela vägen till mitt hörn av rummet
time kan jag få undantagstillstånd från namnbytespolicyn? det är så att apostrofen i mitt nick fackar upp citat...
time kan jag få undantagstillstånd från namnbytespolicyn? det är så att apostrofen i mitt nick fackar upp citat...
nej
åh skulle sluta om 2 minuter men ett ärende som lär ta minst 40 minuter kom nyss in. tack livet
och moderlivet
Schism: "Alkohol är ingen drog. Droger är olagliga eftersom de är farliga. Du kan ha alkohol i maten eller ta ett glas vin till Bingolotto men det är fortfarande stor skillnad mot att inhalera ett bloss grönt eller tugga kat."
haha är detta ett riktigt uttalande?
Nu när jag återfått min kondition lite så har jag börjat inse att det är jävligt mysigt att jogga. Ba lunka runt, lyssna på musik och titta på mitt vackra Stockholm. Får feta endorfinkicken :- )))
(OBS Så länge man joggar relativt långsamt + typ 5 kilometer)
det känns verkligen som att jag kört fast just nu
appropå köra:
tog körkort idag.