Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Blivande_japan:

DET ÄR SJUUUUKT NICE JU!!

OJ CAPS

lol vrf?

nä fast provar varje pr ändå
inte van vid att folk säger till och tror vissa är d för mig

SvaraCitera
Kudhos

Schism:
man skulle fastna i varandras rök och ramla ner på marken

Börjar med ett bloss, 2 dagar senare så sitter man under Slussen och försöker fixa lite H av någon.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: gör inte det då

vene. praktik på ud är bra att ha på cv:t. men om jag får ett annat alternativ, t ex om de från londonpraktiken hör av sig, kanske jag väljer det istället.

SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

vene. praktik på ud är bra att ha på cv:t. men om jag får ett annat alternativ, t ex om de från londonpraktiken hör av sig, kanske jag väljer det istället.

tänk på dig själv och inte på ett papper

SvaraCitera
time
 time

Sambo till mig: "Ta inte av tomaterna, jag tänker ha dem i köttfärssåsen imorgon"

5 min senare kommer han in med munnen full så jag känner doften av tomat hela vägen till mitt hörn av rummet

SvaraCitera
mpt'hv

time:
Sambo till mig: "Ta inte av tomaterna, jag tänker ha dem i köttfärssåsen imorgon"

5 min senare kommer han in med munnen full så jag känner doften av tomat hela vägen till mitt hörn av rummet

time kan jag få undantagstillstånd från namnbytespolicyn? det är så att apostrofen i mitt nick fackar upp citat...

SvaraCitera

SvaraCitera
time
 time

mpt:

time kan jag få undantagstillstånd från namnbytespolicyn? det är så att apostrofen i mitt nick fackar upp citat...

Ser det, regga om bara, du har väl inte haft den här tillräckligt länge för att hinna samla internetpoäng?

SvaraCitera
mpt'hv

time:

Ser det, regga om bara, du har väl inte haft den här tillräckligt länge för att hinna samla internetpoäng?

ah får göra d

men är lite nyfiken på varför ni inte vill byta namn på folk också 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

åh skulle sluta om 2 minuter men ett ärende som lär ta minst 40 minuter kom nyss in. tack livet

och moderlivet 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: "Alkohol är ingen drog. Droger är olagliga eftersom de är farliga. Du kan ha alkohol i maten eller ta ett glas vin till Bingolotto men det är fortfarande stor skillnad mot att inhalera ett bloss grönt eller tugga kat."

haha är detta ett riktigt uttalande? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro: haha är detta ett riktigt uttalande?

har sett nåt liknande iaf

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu när jag återfått min kondition lite så har jag börjat inse att det är jävligt mysigt att jogga. Ba lunka runt, lyssna på musik och titta på mitt vackra Stockholm. Får feta endorfinkicken :- )))

(OBS Så länge man joggar relativt långsamt + typ 5 kilometer)

SvaraCitera

det känns verkligen som att jag kört fast just nu

SvaraCitera

appropå köra: 

tog körkort idag. Söt

SvaraCitera
latest comments