Jag tänker på hur jävla gärna jag skulle välja ha en brud nu 😉
kukoxo:
fnissar åt 1 minne. kompis låg utslagen, påverkad och helt borta i soffan
visste inte va ja skulle göra så jag smsade hans mamma o ba eeh kom o hämta mig, mvh din son, älskar digsen ringde hon o ba VEM E DU MIN SON SKULLE ALDRIG SKRIVA SÅ VAR E CRISTOBAL??? han SKLLE ALDRIG SÄGA NÅGOT SÅNT VARFÖR HAR DU HANS TELEFON??=# aldrig hört 1 sån panikröst i mitt liv
geez party booper ringer folx föräldrar närom e 23 o e höga

dazed:
Jag vill börja gilla det när jag ser Kramer i Seinfeld, hellre det än att proppa i sig nåt sötsnask likt någon gammal kärring iaf.
:DP
kukoxo:
fnissar åt 1 minne. kompis låg utslagen, påverkad och helt borta i soffan
visste inte va ja skulle göra så jag smsade hans mamma o ba eeh kom o hämta mig, mvh din son, älskar digsen ringde hon o ba VEM E DU MIN SON SKULLE ALDRIG SKRIVA SÅ VAR E CRISTOBAL??? han SKLLE ALDRIG SÄGA NÅGOT SÅNT VARFÖR HAR DU HANS TELEFON??=# aldrig hört 1 sån panikröst i mitt liv
geez party booper ringer folx föräldrar närom e 23 o e höga
hahahahahahahah du e sjuk
ditt bästa jag:
:DPhahahahahahahah du e sjuk
det är nu efter någon vecka som jag garvar åt händelsen. visste inte vad jag skulle göra just då, med en människa som låg och skakade, skrattade och babblade om någon tvättmaskin. ''vad hade de gjort på dagis??'' tänkte fulla jag
och agerade utifrån det
det är nu efter någon vecka som jag garvar åt händelsen. visste inte vad jag skulle göra just då, med en människa som låg och skakade, skrattade och babblade om någon tvättmaskin. ''vad hade de gjort på dagis??'' tänkte fulla jag
och agerade utifrån det
låter som att cristobal mådde jättebra
och agerade utifrån det
Härligt, du kunde ju ha tänkt... "hm polisen," så det gick ju hyfsat ändå
blir provocerad av "e-sport". vad i helvete. vad i helvete.
e-sport är bra ju. Drar fram gamingkulturen till strålkastarna. Visar att det är inte bara fedoras, näckskägg, och power gloves som spelar spel.
nej.
Hittade en sån där bh som har centimetertjock vaddering i princip ända upp till kanten när jag rotade runt i tvättstugan. Det kan ju inte vara bekvämt att ha på sig en sådan. Måste kännas jättetjockt och konstigt. Eller så känns det tryggt och skyddande eftersom man inte alls känner när någon tar på en, ehe.
ditt bästa jag: låter som att cristobal mådde jättebra
han har lärt sig en läxa iaf 
Härligt, du kunde ju ha tänkt... "hm polisen," så det gick ju hyfsat ändå
inte så kul om det är farliga grejor inblandade kanske. mvh har större koll på sånt nu när jag är myndigheter och allt det där!
Krockkuddar.
bet mig i tandköttet som vanligt i helgen. Nu har det blivit en hemsk inflammation
måste stanna hemma imorn och gå på penicillin :c
Kan inte Sture Bergwall mörda nån på riktigt... Typ Göran Lambertz?...