höna:
Va den till mig?
nej! den smileyn symboliserar bara vad som pågår i mina tankar, ursäkta
Johansson:
Oj har du bott i Australien? Strongt gjort hörru! Joo men det är ju klart egentligen, kommer nog finnas folk där som kommer kunna hjälpa en om det blir något fel. Så det borde hm ju faktiskt inte vara någon fara liksom 🙂
Ja, i tio månader! Jag hade en pojkvän där som jag bodde med så jag var inte själv-själv, men det gav mig ändå enormt mycket att åka dit. Jag lärde mig massor och är jätteglad att jag åkte. Så jag säger: go for it!
dazed: Jag har mina stunder
Haha men jo visst har du det Dazed! Hoppas du vinner ett pris i det där som hon med spiderman face:et pratade om för något inlägg sedan!! ![]()
Johansson:
Haha men jo visst har du det Dazed! Hoppas du vinner ett pris i det där som hon med spiderman face:et pratade om för något inlägg sedan!!
Tack för det, fingerprints heter hon och är en av dom bättre moderatorerna här, hoppas du hittar något schysst jobb (förslagsvis i Norge!)
terrormat: Ja, i tio månader! Jag hade en pojkvän där som jag bodde med så jag var inte själv-själv, men det gav mig ändå enormt mycket att åka dit. Jag lärde mig massor och är jätteglad att jag åkte. Så jag säger: go for it!
Aha då hänger jag med! Nä du var inte själv-själv som du säger men ändå måste ju ha varit en extrem bra grej att göra du måste ha fått erfarenheter som inte alla får, är ju på andra sidan Atlanten!
Joo det är bra du peppar mig. Ska fundera på det här nu när jag lägger mig!
Johansson:
Aha då hänger jag med! Nä du var inte själv-själv som du säger men ändå måste ju ha varit en extrem bra grej att göra du måste ha fått erfarenheter som inte alla får, är ju på andra sidan Atlanten!
Joo det är bra du peppar mig. Ska fundera på det här nu när jag lägger mig!
Ja, fundera! Jag tänkte förresten flytta till Oslo förra hösten men ändrade mig i sista sekund för att boendet jag ordnat med verkade så konstigt. Ångrar lite att jag aldrig åkte dit.
dazed: Tack för det, fingerprints heter hon och är en av dom bättre moderatorerna här, hoppas du hittar något schysst jobb (förslagsvis i Norge!)
Inga problem! Ja just det så heter hon ska lägga det på huvudet. Sett hon överallt på den här sidan. Ahh skön och höra det 🙂
Hmm hah tack har ju lite jobb här nu men inte heltid så att säga. Men du vill som ha mig till Norge på något viss 😉
Johansson:
Inga problem! Ja just det så heter hon ska lägga det på huvudet. Sett hon överallt på den här sidan. Ahh skön och höra det 🙂
Hmm hah tack har ju lite jobb här nu men inte heltid så att säga. Men du vill som ha mig till Norge på något viss 😉
Jo hon är en flitig jävel.
Jo jag har som bekant själv avnjutit en del från arbetsmarknads smörgåsbord av inte så tillfredsställande små-anställningar så man har lite förståelse. Jaså det märks? Klart man vill det ska gå bra för dig.
we keep it calm untill it's get dark ... and then we get pitchblack!
what grounds my geer, i say, to all.... do what you want with your life, and as you know, do as your will says you to do!
now i have say all notes on this roll in chatscroll 😉 now we can get fresh new one! please send!
Orkar inte åka hem. Är jättetrött och har jätteont i halsen. Vill bara släcka, dra huvudet över täcket och gosa ned mig i sängen sådär ordentligt. Och sova.
dra täcket över huvudet*****
asså vågar man åka på 1 träff med massa okända 30åringar utanför köpenhamn som samlas av den anledning att de gillar rebenschoppen
blir så glad av fina nomineringar i umawards-tråden. vet ju att jag generellt inte är illa omtyckt här vilket jag så klart är glad över men att folk tycker om mig tillräckligt för att nominera mig till fina kategorier är liksom hjärtvärmande och hääärligt. fattar inte varför jag alltid ska bli chockad av att människor visar sig gilla mig men jag blir det, varje gång. varenda jävla gång. har liksom svårt att tro på att någon på allvar kan gilla mig. fan jag måste jobba på min självkänsla känner jag.
Har börjat störa mig nästan löjligt mycket på folk som har för vana att generalisera hit och dit.