om man alltid hamnar i bråk och känner att "ingen förstår mig" så kanske man borde se över vad det är som gör att det blir så.
FruLiten:
mamma var snäll och åkte till apoteket efter bättre huvudvärkstabletter, några diclofenac som ska hjälpa mot migrän, tror jag har liknande hemma som jag redan testat 🙁
de på apoteket hade sagt till mamma att jag absolut ska söka vård, så mamma ska hjälpa mig
ganska komiskt att en medicin mot huvudvärk har "Vanlig biverkning; huvudvärk"
är det migrän du lider av?lol på biverkningen.
har haft huvudvärksproblem till och från i flera år, kollade upp ett tag sedan, var någon form av inflammation på bakhuvudet och runt där. fick antiinflammatoriskt - men hjälpte inte övht. skulle söka hjälp av sjukgymnast om de inte hjälpte, får se o mdet hjälper. huvudvärk är fan drygt.

mysig..
passaro:
är det migrän du lider av?lol på biverkningen.har haft huvudvärksproblem till och från i flera år, kollade upp ett tag sedan, var någon form av inflammation på bakhuvudet och runt där. fick antiinflammatoriskt - men hjälpte inte övht. skulle söka hjälp av sjukgymnast om de inte hjälpte, får se o mdet hjälper. huvudvärk är fan drygt.
Hortons huvudvärk 🙁 har migrän också, men inte denna gången.
Där ser man! Detta är något fuffens hypotalamus, försökt olika paracetamol och diclofenac och allt sånt där men är nog dags att be doktorn om starkare skit.
har du blivit av med huvudvärken nu?
Behöver en ny tvserieeeeee
positivt: inget kan bli sämre
FruLiten:
Hortons huvudvärk 🙁 har migrän också, men inte denna gången.
Där ser man! Detta är något fuffens hypotalamus, försökt olika paracetamol och diclofenac och allt sånt där men är nog dags att be doktorn om starkare skit.
har du blivit av med huvudvärken nu?
ah, det har min kusin. hur visar sig den skiten?
nää, samma skit. det roliga är när jag har keps på mig så är den mildare, kanske för att kepsen trycker åt lite. lustigt.
FruLiten:
om man alltid hamnar i bråk och känner att "ingen förstår mig" så kanske man borde se över vad det är som gör att det blir så. j
jag gör det. Jag frågar andra hur de uppfattar mig också och försöker kontinuerligt bli bättre människa. det är ju alltid samma personer som missförstår mig, så jag tänker även att kommnikation har 2 parter, mottagare och avsändare. spelar ingen roll hur bra ena parten gör ifrån sig om den andra också gör/gjort fel. Alla tolkar information utifrån egna förutsättningar och tidigare upplevelser, vilket antaglgien är bidragande faktor till att just samma personer missförstår mig gång på gång. För at förtydliga: ärinte arg när jag skriver detta, känner mig väldigtneutral och mest konstaterande. antar att du menar mig i någon form då jag ofta blir ledsen av div grejer på um som känns som obefogad skit. finns även många fler på um som skulle må av självrannsakan. synd att så många här mår så dåligt.
Ska på jobbintervju i morgon bitti, så nervös.. 
passaro:
ah, det har min kusin. hur visar sig den skiten?
nää, samma skit. det roliga är när jag har keps på mig så är den mildare, kanske för att kepsen trycker åt lite. lustigt.
Vaknar på natten, under REM-sömnen, ganska hastigt av att det bränner innanför ena ögat. Oftast har ögonen runnit hela natten utan att jag märkt det så är ganska svullen i ansiktet och ögonlocken. Det sitter innanför höger öga, det spänner, blixtrar, brainzapps, ... det är svårt att förklara men det gör så otroligt ont,
Det går inte ligga ner, så fort huvudet hamnar i vågrätt linje blir det bara ännu värre. Så sitter ofta vaken de natten, det är ganska psykiskt påfrestande, åså vet man att man ska till jobbet, och har saker att göra på dagen så blir man frustrerad. Viss huvudvärk kan man "glömma" bort genom att tänka på annat, men denna är igång hela tiden, intensivt. Brukar somna av utmattning. Huvudvärken brukar släppa runt lunch och återkomma på natten igen, 3-4 dagar i rad.
Somnar jag på dagen efter ett anfall så drar det igång ytterligare ett anfall.
Tror absolut att kepsen kan hjälpa lite, när jag får Hortons får jag en känsla av att jag vill pressa huvudet mellan händerna, liksom trycka typ. (man vill ärligt talat dunka huvudet i väggen men låter bli det) Tror att det kanske kan få hjärnan att fokusera på annat.
FruLiten:
Vaknar på natten, under REM-sömnen, ganska hastigt av att det bränner innanför ena ögat. Oftast har ögonen runnit hela natten utan att jag märkt det så är ganska svullen i ansiktet och ögonlocken. Det sitter innanför höger öga, det spänner, blixtrar, brainzapps, ... det är svårt att förklara men det gör så otroligt ont,
Det går inte ligga ner, så fort huvudet hamnar i vågrätt linje blir det bara ännu värre. Så sitter ofta vaken de natten, det är ganska psykiskt påfrestande, åså vet man att man ska till jobbet, och har saker att göra på dagen så blir man frustrerad. Viss huvudvärk kan man "glömma" bort genom att tänka på annat, men denna är igång hela tiden, intensivt. Brukar somna av utmattning. Huvudvärken brukar släppa runt lunch och återkomma på natten igen, 3-4 dagar i rad.
Somnar jag på dagen efter ett anfall så drar det igång ytterligare ett anfall.Tror absolut att kepsen kan hjälpa lite, när jag får Hortons får jag en känsla av att jag vill pressa huvudet mellan händerna, liksom trycka typ. (man vill ärligt talat dunka huvudet i väggen men låter bli det) Tror att det kanske kan få hjärnan att fokusera på annat.
vad drygt...min kusin har fått sprutor att ta vid sina anfall, inget du fått?
ja,. den hjälper lite iaf. alltid något
passaro:
vad drygt...min kusin har fått sprutor att ta vid sina anfall, inget du fått?
ja,. den hjälper lite iaf. alltid något
Förra gången jag sökte vård tog de inte mig riktigt på allvar. Går till samma vårdcentral angående min GAD så känns som de tror att allt sitter psykiskt i mig. Men min mamma ska följa med, de brukar ta en mer på allvar när mamsen är med. Är dock rädd för sprutor 🙁 skit
Ey yo jag fattar fortfarande inte hur man citerar!! Jag har försökt med allt men det funkar inte... Geez jag känner mig som värsta bimbon men jag är i behov utav hjälp
Råkade krympa en tröja i tvätten till bebisstorlek. Tröjan var en vecka gammal och kostade 1600 SEK.
F M L. 
FruLiten:
Förra gången jag sökte vård tog de inte mig riktigt på allvar. Går till samma vårdcentral angående min GAD så känns som de tror att allt sitter psykiskt i mig. Men min mamma ska följa med, de brukar ta en mer på allvar när mamsen är med. Är dock rädd för sprutor 🙁 skit
läkare kan vara riktiga rövhål ibland.
usch, sådant är inte kul speciellt inte om det kommer till det att man måste ta dem själv på sig.