(jag som är otrevlig ibland)
har kommit på att jag gillar saker jag mår dåligt av för jag gillar att leta efter alla fel och försöka ändra allt som är fel. jobbig personlighet man har.
fattar ni vad jag menar.................................................
orkarinte mera av detta tror ja måste gå och ställa mig upponer i ett hörn eller nåt annat konstigt. hur kan det vara så svårt att göra det man ska.
blev precis påmind om hur det känns att skratta från magen. att verkligen finna något roligt. i nyktert tillstånd. har på riktigt inte haft den förmågan i sådär ett halvår. hur kan de kallas lyckopiller när de plockar bort den förmågan, hur kan det vara värt det. önskar att jag inte kände så för det krossar lite tanken med min nyfunna ambition heh, skicka dem som mår skit i händerna på människor som inte bryr sig och ger dem medicin som svalnar av allt. det kanske bara är nu.
SKRYT INTE: skicka dem som mår skit i händerna på människor som inte bryr sig och ger dem medicin som svalnar av allt.
</3
man måste vara en ärkeröv för att överleva och livet är något man ska vara tacksam för
Hon tror att jag är dum men det är hon som är skum hon fattar inte att jag är flum.
Kommer och säger till mig "Hallå, UT!" Kollar på henne och säger det är SLUT!
Mot min mörka gång hemåt börjar jag sjunga en sång som handlar om framgång i det stora riket hong kong. Tillbaks till reality, whats in my pocket?
En kupong, till en omgång i denna säsong!
Nu är det slut så njut av varje minut innan du tar beslut.
Varit vaken och pigg dom fan sedan klockan 04. Vet inte vad som händer, något lurt på gång alltså :s
Guds teck1 är svårtolkade azzå 
Skulle vilja sova mer!
känner ba fuck you just nu. pallar inte ens försöka. idiot.