elverpigen:
jag förväntar mig inte ärlighet i brevet, men typ hans version. känner jag för kan jag träffa senare och ifrågasätta.
mm. det är svårt. men gör något åt det.
är orolig för att de ska vara "mina föräldrar överraskningshälsadepå din mormor och hon verkade jättenegativt inställd till det där surprisebesöket så dom trodde att hon hatade dom dvs mig också så drf vågade jag itne för jag var en mes som sket i hur mitt barn blev däremot stalkade jag er lite sen och bad gemensamma vänner fråga om foton så jag var ju delaktig på sätt och vis"
håller sakta men säkert på att bli helt självständig. Har ingen hjälp längre av intensivteam + har bara boendestöd en halvtimme varannan vecka. känns både skrämmande och bra samtidigt
Nää fan asså, bara less vet inte om jag orkar med den där gubben nå mer asså!! Dieee typ just nu av ilska och less man är.
mmmmmm cookie doough! 😀
nu vill jag slå 1177, vad är dom till för? 😛
SKRYT INTE:
jag tänkte precis motsatsen, idag kan nog bli bra, haha :-soki berätta när du kan/vill
Dag1 blev (hittills iaf) rätt bra ändå. Pessimistiska grundtanken och den positiva "överraskningen" gör sig påmind igen!
ONT: Sa ifrån på jobb1 idag, kände mig viktigt. Var lite seg idag av någon anledning så han inte med tempot precis innan lunch och då sa folk att man skulle öka osv. Svarade "jag kör mitt maxtempo, byt ut mig eller gör det själv - det är endast de två alternativen jag ser nämligen". Kändes nice eftersom jag ej fick respons på den uttalandet. Tolkar det som en "Vinst".
..............................
varför har dom telefontid 8-17 när de inte kan svara på samtal efter klockan 15...
måste alla gå och bli gravida/föda barn nu eller :((((((((
Ser Taylor Swift-ig ut idag.
Kan inte bestämma mig för vilken profilbild jag ska ha, dagens problem.
känner mig svag.
..
"Vilka direktiv fick du av tränaren Andreas Appelgren inför matchen?
- Ta det lugnt, gå ut och ha kul och njut av situationen.
"

nu e d dax för borta m vind1 😎