Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

time
 time

elverpigen:

va:( vilka

Magen Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Härligt, gillar många av de nya låtarna plus att Uffe i sig förstås är en legend hela han.

Japp, han har stil! Har inte lyssnat jättemycket på RF, men får väl dra igenom den igen! Älskar "Nästan ditt namn" (från andra sidan drömmarna om jag inte missminner mig) men tyvärr lirade han den inte, hehe....
Ska kolla Eldkvarn i december. Plura är en skön gubbe det också! 

SvaraCitera

timeisrunningout:

Magen Ledsen

:(((((((((((((

SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt hår är snyggt nu

måste tvätta ur det för jag har fortfarande alla produkter från lördags i håret

men det är så fruktansvärt snyggt

vill ha det såhär alltid

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Svara gärna på denna enkät, skulle verkligen uppskattas!

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dDNaeFhRcjNKQXgwLUk5QURneEI5eXc6MA

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Japp, han har stil! Har inte lyssnat jättemycket på RF, men får väl dra igenom den igen! Älskar "Nästan ditt namn" (från andra sidan drömmarna om jag inte missminner mig) men tyvärr lirade han den inte, hehe....
Ska kolla Eldkvarn i december. Plura är en skön gubbe det också! 

Jag gillar när han blir lite politisk och grinig, jo Eldkvarn har jag sett, lät riktigt bra live faktiskt. Rutinerade herrar.

SvaraCitera
SNOM
 SNOM

Den här låten!

SvaraCitera
Ämnesstartare

hur lyckas man övertyga om att man "behöver" en utredning

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag gillar när han blir lite politisk och grinig, jo Eldkvarn har jag sett, lät riktigt bra live faktiskt. Rutinerade herrar.

Jaa, onekligen! Blir nog fint tror jag! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

faaan

för fan

slå mig

SvaraCitera
reben

jag älskar våld

vilken onödig o äcklig sak att säga

SvaraCitera
Ämnesstartare

en serievåldtäktsman med smak föe barn härjar precis utanför där jag bor och där ligger också två skolor

mina syskon går där. barn jag känner, barn jag inte känner, barn som hejar på mig och ler och ler. 

ska följa min bror till skolan imorgon och alla andra dagar tills de fått fast idioten. 

SvaraCitera
reben

vfr ska jag hålla på så här

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tydligen en "cool" bakgrund på telefonen... är nog inte överens med analysen dock. fast kall är den nog snö på den ju.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen

SvaraCitera
latest comments