dazed:
Härligt, gillar många av de nya låtarna plus att Uffe i sig förstås är en legend hela han.
Japp, han har stil! Har inte lyssnat jättemycket på RF, men får väl dra igenom den igen! Älskar "Nästan ditt namn" (från andra sidan drömmarna om jag inte missminner mig) men tyvärr lirade han den inte, hehe....
Ska kolla Eldkvarn i december. Plura är en skön gubbe det också!
mitt hår är snyggt nu
måste tvätta ur det för jag har fortfarande alla produkter från lördags i håret
men det är så fruktansvärt snyggt
vill ha det såhär alltid
Hej! Svara gärna på denna enkät, skulle verkligen uppskattas!
Gruvan:
Japp, han har stil! Har inte lyssnat jättemycket på RF, men får väl dra igenom den igen! Älskar "Nästan ditt namn" (från andra sidan drömmarna om jag inte missminner mig) men tyvärr lirade han den inte, hehe....
Ska kolla Eldkvarn i december. Plura är en skön gubbe det också!
Jag gillar när han blir lite politisk och grinig, jo Eldkvarn har jag sett, lät riktigt bra live faktiskt. Rutinerade herrar.
Den här låten!
hur lyckas man övertyga om att man "behöver" en utredning
Jag gillar när han blir lite politisk och grinig, jo Eldkvarn har jag sett, lät riktigt bra live faktiskt. Rutinerade herrar.
Jaa, onekligen! Blir nog fint tror jag!
faaan
för fan
slå mig
jag älskar våld
vilken onödig o äcklig sak att säga
en serievåldtäktsman med smak föe barn härjar precis utanför där jag bor och där ligger också två skolor
mina syskon går där. barn jag känner, barn jag inte känner, barn som hejar på mig och ler och ler.
ska följa min bror till skolan imorgon och alla andra dagar tills de fått fast idioten.
vfr ska jag hålla på så här
Har tydligen en "cool" bakgrund på telefonen... är nog inte överens med analysen dock. fast kall är den nog snö på den ju.