the_fat_one:
ja? palla vara en toffel.
Synd för dig att jag bara gillar snälla killar 🙂
I mina tankar just nu:
Om jag får mindre än B på mina arbeten så tänker jag skälla ut varenda lärarjävel, vill inte ens tänka mig ilskan. Ska på dom.
När jag ska svara på rävponkens snaps, har bäst planer!!
Vad jag känner mig bortkommen med de nya betygssystemen.. hehe danskarnas betygssystem
sicilianmind: Ska öva nu!
Öva på passaro, det kan han behöva 🙂 (hoppas han läser : ) )
Läste på Flashback om en kille som hade köpt Biltemas Motorolja 10w40 för att använda som glidmedel...
Vanligtvis skulle man klicka sidan och sucka "troll" men när det gäller Flashback vet man fa-an inte alltså... 🙁
Gruvan:
Läste på Flashback om en kille som hade köpt Biltemas Motorolja 10w40 för att använda som glidmedel...
Vanligtvis skulle man klicka sidan och sucka "troll" men när det gäller Flashback vet man fa-an inte alltså... 🙁
:DDD
Gruvan: Läste på Flashback om en kille som hade köpt Biltemas Motorolja 10w40 för att använda som glidmedel...
Låter konstigt att någon skulle köpa det i syfte att använda som glidmedel, mer trol(l)igt om han bara tagit det som han hittat hemma, i det här fallet motorolja.
PMR: Låter konstigt att någon skulle köpa det i syfte att använda som glidmedel, mer trol(l)igt om han bara tagit det som han hittat hemma, i det här fallet motorolja. Tardig
H3h! 
Mm, den som lever får te sa kines1!
Han kanske update'ar tråd1.
Fan va naiv man låter, jaja.