Jag säger bara en ska koka korv så att den inte spricker är inte lätt , herregud
va? vadå bästis
^_^ bus =^.^=
ceka92:
jag har helt tappat rösten. det känns läskigt.
Snarare hett, min pojkvän älskar när jag har en sån där röst
-fniss XDDX
get a room...
Jag anmälde ett filmklipp på Facebook där en pojke har sex med en åsna, alltså penetrerar djuret, men den togs ej bort. Någon som sett den
lollipoploving:
Jag anmälde ett filmklipp på Facebook där en pojke har sex med en åsna, alltså penetrerar djuret, men den togs ej bort. Någon som sett den
Finns mycket sjukt på internet, oroa dig inte över om du känner att du kollar på skit.

Gruvan:
Finns mycket sjukt på internet, oroa dig inte över om du känner att du kollar på skit.
Gruvan:
Nej alltså stör mig att det finns på Facebook och de ej tagit bort filmklippet, vet att fler har lagt upp men varför inte bara ta bort den ? Vilken kontroversiell, stor och vinstdrivande sida tillåter djurporr , ? Äckligt men ja du har rätt
Haha, kikar in där ibland om det är någon riktigt sjuk rubrik. Men vafan, det är jag nog inte ensam om.
alltså oh my god. detta känns läskigt. men kul. jag vet inte vad jag ska tycka eller känna. en snubbe som jag lärde känna på nätet för ett tag sen men aldrig riktigt började prata med. vi har börjat prata lite igen. jag vet egentligen inte så mycket om honom. vi lärde känna varann på nätet. allt jag visste var hans namn och vilket parti han var medlem i. bestämde mig för att googla, ba' för att. får fram hans facebook. vad ser jag?
han ger blodplasma. på samma blodcentral som jag. och jag ger blodplasma jätteofta. gav det senast i tisdags. den här bilden är från den 27 november. det var sista gången jag gav blodplasma innan jag drog till paris. dvs att vi gav blodplasma samtidigt. bredvid varandra.
och ett år senare så ba tja. hej. öh. wtf.
vad är oddsen
lite läskigt. men jag gillar det.