haha typ världens gulligaste komplimang
vart kan en pierca sig billigt i stockholm??
AndersLkpg:
Schism är möjligen definitivt relativt absolut ungefär exakt bäst i universum.
:]
Ska åka buss till sverige om typ 7 timmar och jag har inte ens kommit hem till sängen än. Kommer döööö
jag ger mitt rc-plan första hjälpen
ska ta med det till uppsala
My RC-plane brings all the bitches to the yard
behöver köpa batterier och bygga ett nytt ack, limma massa skit men sedan ska det fan flygas
amsi:
jag har respekt för mina föräldrar.
Jag kanske har missförstått situationen, för mig då har inte likgiltighet med brist på respekt att göra, mer när jag tycker människor saknar respekt med andra ord när människor har orimliga förväntingar.
Gruvan:
Industri-skift vettu!
Fasta arbetstider är bra, så man kan fixa bra rutiner utanför jobbet med. Själv så vet jag när börjar ett pass, dock aldrig exakt när det avslutas.
Strax åka till Göteborg för femte gången denna vecka. Är ju ett "straff" att åka dit på en fredag. :s
buhu såg mina första celluliter igår :''''(((((
Brighter:
Jag kanske har missförstått situationen, för mig då har inte likgiltighet med brist på respekt att göra, mer när jag tycker människor saknar respekt med andra ord när människor har orimliga förväntingar.
jag tycker att det är respektlöst att svara "vadårå?" när någon är besviken på en. dessutom skrev du likgiltig och arrogant.
Vill inte gå till jobbet blöh
Sista jobbdagen idag, sen massa jobbiga omtentor nästa vecka
amsi:
jag tycker att det är respektlöst att svara "vadårå?" när någon är besviken på en. dessutom skrev du likgiltig och arrogant.
Arrogant från den andras perspektiv med högs förväntingar, likgiltig emot orimliga förväntningar, ... Ja du har rätt, det var lite överdrivet.
Ice:
Strax åka till Göteborg för femte gången denna vecka. Är ju ett "straff" att åka dit på en fredag. :s
Åker du dit i jobbet eller?
känner mig extremt ful idag