Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

haha typ världens gulligaste komplimang

SvaraCitera
seasaw

vart kan en pierca sig billigt i stockholm??

SvaraCitera
Ämnesstartare

AndersLkpg:
Schism är möjligen definitivt relativt absolut ungefär exakt bäst i universum.

:]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska åka buss till sverige om typ 7 timmar och jag har inte ens kommit hem till sängen än. Kommer döööö

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ger mitt rc-plan första hjälpen

ska ta med det till uppsala

My RC-plane brings all the bitches to the yard 

behöver köpa batterier och bygga ett nytt ack, limma massa skit men sedan ska det fan flygas

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag har respekt för mina föräldrar. 

Jag kanske har missförstått situationen, för mig då har inte likgiltighet med brist på respekt att göra, mer när jag tycker människor saknar respekt med andra ord när människor har orimliga förväntingar. 

SvaraCitera
Ice
 Ice

Gruvan:
Industri-skift vettu! Cool

Fasta arbetstider är bra, så man kan fixa bra rutiner utanför jobbet med. Själv så vet jag när börjar ett pass, dock aldrig exakt när det avslutas.

SvaraCitera
Ice
 Ice

Strax åka till Göteborg för femte gången denna vecka. Är ju ett "straff" att åka dit på en fredag. :s

SvaraCitera
reben

buhu såg mina första celluliter igår :''''(((((

SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Jag kanske har missförstått situationen, för mig då har inte likgiltighet med brist på respekt att göra, mer när jag tycker människor saknar respekt med andra ord när människor har orimliga förväntingar. 

jag tycker att det är respektlöst att svara "vadårå?" när någon är besviken på en. dessutom skrev du likgiltig och arrogant.

SvaraCitera
höna

Vill inte gå till jobbet blöh

SvaraCitera
Skägg

Sista jobbdagen idag, sen massa jobbiga omtentor nästa vecka

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag tycker att det är respektlöst att svara "vadårå?" när någon är besviken på en. dessutom skrev du likgiltig och arrogant.

Arrogant från den andras perspektiv med högs förväntingar, likgiltig emot orimliga förväntningar, ... Ja du har rätt, det var lite överdrivet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Strax åka till Göteborg för femte gången denna vecka. Är ju ett "straff" att åka dit på en fredag. :s

Åker du dit i jobbet eller? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig extremt ful idag

SvaraCitera
latest comments