när man säger "aja, jag är inte så klängig när jag är full iaf!"
å alla ens vänner är tysta ngn sekund innan de börjar prata i mun på varandra om hur klängig jag är.
såatte....
Blivande_japan:
när man säger "aja, jag är inte så klängig när jag är full iaf!"å alla ens vänner är tysta ngn sekund innan de börjar prata i mun på varandra om hur klängig jag är.
såatte....
drömde om dig inatt
SKITDÅLIG BÖRJAN PÅ DAGEN FÖR GÖRA RESTEN AV DAGEN BÄTTRE
sprang in i två norska tjejer på k-mart för ett par veckor sedan och bad dem lägga till mig på facebook så att vi kanske kan umgås någon gång. var uppenbart att jag gjorde dem obekväma men när jag loggade in på kvällen såg jag att båda lagt till mig ändå. känner mig nu för awkward för att skriva till dem, tycker väl lite att bollen är deras nu. fast vill ju
terrormat: känner mig nu för awkward för att skriva till dem, tycker väl lite att bollen är deras nu. fast vill ju
skriv ba 🙁 du har inget o förlora på de 

Blivande_japan: å alla ens vänner är tysta ngn sekund innan de börjar prata i mun på varandra om hur klängig jag är.

En kompis är sjukt sur på mig för jag inte bjöd med honom på förkrök förra helgen, dock så är det helt skilda kompisgäng där en i det gänget inte vill ha dit han (Kan inte säga det till honom för att han är som han är)
Tycker ändå det är fult av honom att vara sur för att jag inte bjöd honom när han själv gör så mot mig med hans andra kompisgäng.
Tror jag projicerar mycket.
Att få höra av snubbens närmaste chef att "det är inte bara en bra kille, han är fantastiskt bra på alla plan, var rädd om honom och ta väl hand om honom nu" är lite.. oväntat. Inte att han är bra, men den förmaningen från chefen, av alla människor. Hur bemöter man det liksom? så paff.
terrormat:
sprang in i två norska tjejer på k-mart för ett par veckor sedan och bad dem lägga till mig på facebook så att vi kanske kan umgås någon gång. var uppenbart att jag gjorde dem obekväma men när jag loggade in på kvällen såg jag att båda lagt till mig ändå. känner mig nu för awkward för att skriva till dem, tycker väl lite att bollen är deras nu. fast vill ju
hatar när man råkar vara för framfusig och skrämma folk 🙁 händer jämt
elverpigen: hatar när man råkar vara för framfusig och skrämma folk 🙁 händer jämt
ja 🙁 känner att jag kanske bör skaffa lite bättre spärrar/förmåga att kunna rätta mig efter "sociala koder", tänker alldeles för sällan att "nä jag ska nog inte säga det här"
tycker dessutom ofta att det är lite kul att skapa stela situationer för att se andras reaktioner. nä nu är det dags att sansa sig
terrormat:
ja 🙁 känner att jag kanske bör skaffa lite bättre spärrar/förmåga att kunna rätta mig efter "sociala koder", tänker alldeles för sällan att "nä jag ska nog inte säga det här"tycker dessutom ofta att det är lite kul att skapa stela situationer för att se andras reaktioner. nä nu är det dags att sansa sig
haha uhu ja, feel u bro 
Lífþrasir:
Istället för att göra något jag behöver med min dötid så sitter jag och läser om folk som verkligen diggar kraftledningsstolparVärlden rymmer rätt mycket subjektivt nonsens
de är faktiskt jävligt goa
bara sådär öh 7 timmar kvar tills han slutar.
haha 🙁 </3
de e astråkigt att konfigurera telefonidosor =)