Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

penja

mina ägg blev perfekta

SvaraCitera
Learix

Hur faan ska jag göra för att inte ta droger någon som vet ska jag öppna ett tråd för det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Learix:
Hur faan ska jag göra för att inte ta droger någon som vet ska jag öppna ett tråd för det?

Du har väl redan öppnat en tråd för det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Learix: ska jag öppna ett tråd för det?

ja

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fr.o.m. september är jag inte längre inhyrd arbetskraft utan direktanställd!1111 Skönt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ögon som glittrar läppar som ber det går i slow motion vill bara ha meeeeeeer

SvaraCitera
Ämnesstartare

2dkemfc.jpg

Såg den här i ett omklädningsrum på Gina Tricot eller Cubus. Mätte nu och fick 71 cm under byst och 78 runt bysten. Vad ska jag ha då da!??!? Är jag dum i huvudet? Ledsen

SvaraCitera
reben

ibland tänker jag att d kanske hade varit kul att ha bröst. sen tänker jag .. nä

SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: har det senaste börjat fundera på det här med revolution, även väpnad sådan

blir lite rädd över hur radikal jag blivit

Tumme upp

OnT: Ny finne :@

SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
Det är en harkrank här inne. Både jag och Robin springer omkring för att undvika den. Nu vet vi inte var den är. Ledsen

hade nyligen en sådan härinne.  den gick inte att rädda heller eftersom den hoppade runt i taket. ser efter en stund stella gå förbi med flera harkrankben utstickande ur munnen utan synbart dåligt samvete.

SvaraCitera

har nyss vart på gallerian me kompisar 🙂 ska packa ihop lite grejer sen ska jag ha myskväll med dom också 🙂 xx

SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Det gick jättefort idag (var där strax innan 08) och de visa sig att det inte är insektsbett denna gången utan någon hudsjukdom, jäkla typiskt. Resten skulle vi diskutera någon annan gång.

aj då. vilken? om jag får fråga. mvh hudsjukdomen 

SvaraCitera
Ämnesstartare

har blivit upplyst på många sätt. jag är lugnare och vet var jag har mina känslor. hade jag reagerat på saker som jag brukar så hade jag suttit i någon buske och grinat nu, men jag väljer bort det. det är vad det är. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

har ändrat min syn på kärlek också. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är nog besatt av internet.
Blev så glad att jag nästan grät (okej kanske inte) när jag märkte att det fanns internet här hemma igen efter nästan en veckas frånvaro!

SvaraCitera
latest comments