Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Gruvan: Hatar allt med USA som land

Riktigt så illa är det inte för min del, men har svårt för folk som tror att usa är drömlandet och att allt är bättre där alltid.

Hjärta

SvaraCitera

mmm! jag fick precis choklad av pappa! GalenHjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: leta jobb någon annanstans då, eller plugga om du nu hittar något du vill göra.

Mjo, vi får se. Vet inte riktigt hur jag känner heller egentligen.

reben: det här med att plugga alternativt inte plugga har varit sjukt känsligt för mig då jag alltid sett det som en självklarhet att jag måste ha 1 examen o det ska vara en prestigefylld sådan. försöker tänka lite mer: eh gör d jag trivs med.

Känt lite samma. Fast har alltid (på gott och ont) tänkt "eh skit sam, jag vill inte det" och levt efter det. Ibland straffade det sig. Ibland gick det rätta vägen.
Man kan undra hur det bli nu om jag väljer att inte plugga... För vet ju fan inte vad jag vill. Vill inget spreciellt, så jävla tråkigt.

Alltid varit ett problem det där med att välja val som är rätt viktiga, inom skola o så, kurser och gymnasieprogram. Antar att det är för att jag har en attityd som liknas med "i don't giva a fuck" och det är inte bra, men kan inte ändra mig... Hittills iaf.

Men det löser sig! Önskar dig lycka till med jobbet btw! Skål

SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Riktigt så illa är det inte för min del, men har svårt för folk som tror att usa är drömlandet och att allt är bättre där alltid.

Jaa, fyfan, talante om'ett... Blink (som vi säger här i bygden)

SvaraCitera

jag tänkte kolla på en film, någon som har ett tips? allt går bra utom science fiction och hellst inte skräck. 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

behöver göra nå vettigt är så boooooored ArgTardigArg

LedsenHjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina kö-poäng är borta. Nu är det på riktigt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

melovisa: jag tänkte kolla på en film, någon som har ett tips? allt går bra utom science fiction och hellst inte skräck. 🙂

The Shawshank Redemption. Bästa någonsin! Fast den lär du väl sett så tråkigt tips kanske...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Jaa, fyfan, talante om'ett

I ett pm där han försökte provocera mig till det han kallar "debatt" genom att kalla mig arbetslös så antydde han att allt han säger är fakta - synd för honom att han inte visste att jag idiotförklarar sådana människor... ganska omgående. Hur hittar såna människor hit? Hur hittar dom ens ut på internet?Skeptisk

Eller äh, nvm. Är nästan helt 100 på att han trollar...

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: I ett pm där han försökte provocera mig till det han kallar "debatt" genom att kalla mig arbetslös så antydde han att allt han säger är fakta - synd för honom att han inte visste att jag idiotförklarar sådana människor... ganska omgående. Hur hittar såna människor hit? Hur hittar dom ens ut på internet?Skeptisk

Eller äh, nvm. Är nästan helt 100 på att han trollar...

Hjärta

Hehe, jo, finns folk till allt som man brukar säga. Får hoppas på att det var en trollning, annars är det sorgligt..!

SvaraCitera
reben

Gruvan: Önskar dig lycka till med jobbet btw!

tack

Gruvan: För vet ju fan inte vad jag vill.

1 dag så släpper d, tror jag

SvaraCitera

Gruvan:

The Shawshank Redemption. Bästa någonsin! Fast den lär du väl sett så tråkigt tips kanske...

aha den har jag redan sett ett antal gånger, men tack ändå:)

SvaraCitera
Ämnesstartare

melovisa:

aha den har jag redan sett ett antal gånger, men tack ändå:)

Checka in IMDB, och sök efter din smak alt. titta vad som är nyast! Skål

http://www.imdb.com/

SvaraCitera

Gruvan:

Checka in IMDB, och sök efter din smak alt. titta vad som är nyast! Skål

http://www.imdb.com/

oki 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Får hoppas på att det var en trollning

Tänkte skriva något om att det är väl den tiden på året, fast tid för trollning är det ju året om...

Hjärta

SvaraCitera
latest comments