Schism:
On the face of it, however, there seem to have been many contingent features - political, religious, economic and social - that went into the development of the modern scientific method. It could be that history is simply a series of random and unforeseeable accidents, one of them being the felicitous conjunction of Greek philosophy and monotheism in medieval Europe. If we do discover an alien civilization that found science, it would be strong evidence that there are indeed universal laws of social and intellectual organization, just as there are universal laws of physics. But without good reason to believe in such laws, the fashionable claim that 'science is inevitable' strikes me as totally without foundation.
skrev du d eller varifrån kom d
ETT CP-BRA LIV
är så jävla stressad, får ont i hjärtat
glöm inte att skaffa er en bra dag
vet nån ifall det finns elektronikaffär vid t-centralen?
är ute efter hörlurar
ignorerade telefonsamtal. det kan ha varit viktigt. nu ska jag somna om.
tänker på hur snygg 1 fb-vän till mig är
men hur tråkigt d är att han gör massa reklam typ jämt och bjuder in mig till massa kareläger och annat han håller
df rqp:
vet nån ifall det finns elektronikaffär vid t-centralen?är ute efter hörlurar
finns ju teknikmagasinet på ovanvåningen, ganska nära pizza hut typ
Blivande_japan:
finns ju teknikmagasinet på ovanvåningen, ganska nära pizza hut typ
perf, tack som fan!!!
sen finns väl claes ohlson på någon sidogata från typ drottninggatan ?
Min syrra la upp en ful bild på mig på fejan och nu mår jag illa.
rensade nyss 8 gig bilder ur datorn, varför sparar man ens på allt
jag varpå krogen igår drack några öl pratade med en massa gamla och nya vänner och åkte hem utan att röka weed, en vanlig kväll som en vanlig människa med andra ord, fantastic ^_^
var ca en 1/3 så full som jag brukar känna ett behov av att bli oxo, var bakis 1 timme mår redan bra 
Känns lite skönt ändå att det regnar idag, känns mer okej att sitta inne och uggla då.