Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

turtle: bokhylla eller ett soffbord

tänk va soft om du gjorde en bokhylla utav böckerna när du läst ut dom Rodnar Eller ett helt soffbord av böcker.. jisses va ballt Hjärta kanske krävs lite fler böcker dock Ledsen
LedsenHjärta

SvaraCitera
reben

sicilianmind: Bond elle Boss. Fan va tungt.

m ska svara så i telefon med "hej o välkommen till .... du pratar med bond, rebecca bond"

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

tänk va soft om du gjorde en bokhylla utav böckerna när du läst ut dom Rodnar Eller ett helt soffbord av böcker.. jisses va ballt Hjärta kanske krävs lite fler böcker dock Ledsen
LedsenHjärta

Kan skaffa en skiva och ha böckerna som bordsben! Fast nä, skulle säkert råka slå av "benen" hela tiden då.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej nu var jag fan dum i huvudet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: Kan skaffa en skiva och ha böckerna som bordsben! Fast nä, skulle säkert råka slå av "benen" hela tiden då.

Jaaa!! Men du får fästa ihop "benen" med något. Vet inte riktigt hur man skulle gå till väga.. limm? Eller ha riktiga ben som går igenom böckerna, så det ser ut som att det är böckerna som håller upp allt. Fast hade varit ballare ifall böckerna faktiskt var benen till bordet. Rodnar 

LedsenHjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Jaaa!! Men du får fästa ihop "benen" med något. Vet inte riktigt hur man skulle gå till väga.. limm? Eller ha riktiga ben som går igenom böckerna, så det ser ut som att det är böckerna som håller upp allt. Fast hade varit ballare ifall böckerna faktiskt var benen till bordet. Rodnar 

LedsenHjärta

Får nog satsa på ett vanligt bord. Ledsen

Fick precis bekräftelse på att lägenheten är min. Wiiiie

SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

Får nog satsa på ett vanligt bord. Ledsen

Fick precis bekräftelse på att lägenheten är min. Wiiiie

nog enklare så kanske Rodnar
GRATTIS! Hjärta

LedsenHjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

nog enklare så kanske Rodnar
GRATTIS! Hjärta

LedsenHjärta

Tack!Rodnar Nu ska jag börja planera inredningen. Orgasm.

SvaraCitera

blev uppringd av arbetsgivare. trodde aldrig någonsin mer hon skulle ringa pga kändes som att hon var missnöjd med min insats. men ok. ska dit imorrn och jobba och vi ska prata och det där "prata" skrämmer mig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns verkligen vissa få människor som jag skulle vilja kräka rätt i ansiktet. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: "prata" skrämmer mig.

Ta det lugnt bara! Det brukar gå bra!

SvaraCitera
Ämnesstartare

My-submission-for-the-suavest-gif-ever-c

SvaraCitera

Kissnödig, ska göra något åt de tror jag

SvaraCitera

FruLiten:

Ta det lugnt bara! Det brukar gå bra!

:/ hoppas.

SvaraCitera

Är ledsen för jag vill åka på Way Out West, men har ingen att åka med + har redan slösat för mycket pengar den här sommaren. Ledsen

SvaraCitera
latest comments