turtle: bokhylla eller ett soffbord
tänk va soft om du gjorde en bokhylla utav böckerna när du läst ut dom
Eller ett helt soffbord av böcker.. jisses va ballt
kanske krävs lite fler böcker dock 

sicilianmind: Bond elle Boss. Fan va tungt.
m ska svara så i telefon med "hej o välkommen till .... du pratar med bond, rebecca bond"
Fasiken:
tänk va soft om du gjorde en bokhylla utav böckerna när du läst ut domEller ett helt soffbord av böcker.. jisses va ballt
kanske krävs lite fler böcker dock
Kan skaffa en skiva och ha böckerna som bordsben! Fast nä, skulle säkert råka slå av "benen" hela tiden då.
Okej nu var jag fan dum i huvudet.
turtle: Kan skaffa en skiva och ha böckerna som bordsben! Fast nä, skulle säkert råka slå av "benen" hela tiden då.
Jaaa!! Men du får fästa ihop "benen" med något. Vet inte riktigt hur man skulle gå till väga.. limm? Eller ha riktiga ben som går igenom böckerna, så det ser ut som att det är böckerna som håller upp allt. Fast hade varit ballare ifall böckerna faktiskt var benen till bordet.

Fasiken:
Jaaa!! Men du får fästa ihop "benen" med något. Vet inte riktigt hur man skulle gå till väga.. limm? Eller ha riktiga ben som går igenom böckerna, så det ser ut som att det är böckerna som håller upp allt. Fast hade varit ballare ifall böckerna faktiskt var benen till bordet.![]()
Får nog satsa på ett vanligt bord. 
Fick precis bekräftelse på att lägenheten är min. Wiiiie
Får nog satsa på ett vanligt bord.
Fick precis bekräftelse på att lägenheten är min. Wiiiie
nog enklare så kanske 
GRATTIS! 

Fasiken:
nog enklare så kanske
GRATTIS!
Tack!
Nu ska jag börja planera inredningen. Orgasm.
blev uppringd av arbetsgivare. trodde aldrig någonsin mer hon skulle ringa pga kändes som att hon var missnöjd med min insats. men ok. ska dit imorrn och jobba och vi ska prata och det där "prata" skrämmer mig.
Det finns verkligen vissa få människor som jag skulle vilja kräka rätt i ansiktet.

Kissnödig, ska göra något åt de tror jag
Är ledsen för jag vill åka på Way Out West, men har ingen att åka med + har redan slösat för mycket pengar den här sommaren.