Det känns som att någon har satt fast en spännrem runt mitt huvud och sitter och drar åt den.
är sugen på bullar, mjuka fluffiga bullar
helvete så glad jag blev när jag nu fann kakor i köket
mums
åh mumsismsums
konversationer med fasiken
"o så"
"du e bra o så"
"har tid o så"
"roligt o så"
"bäst o så"
fan skriver alltid o så o så o så o så o så o så o så 
xD

Så här skall en moderat vara stofilig och rejäl, inte någon lismande nymoderat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17248034.ab
"Dum i huvudet men jag står för det"
FruLiten:
är sugen på bullar, mjuka fluffiga bullar
Åååh tack, har gått runt och varit sugen på något hela kvällen utan att kunna sätta fingret på VAD! Tack, tack, tack! Nu ska jag äta bullar!!!
Är trött på att jag förstör så himla mycket för mig. Jag tvivlar något otroligt på mig själv och litar inte alls på mitt intellekt tillräckligt mycket för att jag ska våga öppna upp det och dela med mig av mina åsikter eller vad sjutton som helst till andra, även om de är vettiga, färgstarka och många och jag bara villvillvill dela med mig och höra andras perspektiv. Vågar knappt vara annat än "den där trevliga tjejen", det är så tryggt, folk gillar ju trevliga personer. Jag är verkligen rädd för att folk jag tycker mycket om inte gillar mig och det är de som är svårast att släppa in, och då blir det ju knepigt för dem att upptäcka något "verkligt" som de faktiskt tycker om med mig. Tror knappt att min absolut bästa kompis som jag känt i sisådär åtta år verkligen tycker om mig sådär riktigt riktigt mycket.
Sätter ba käppar i hjulet för mig själv hela tin va.
Godnatt um
Godnatt fru
nöbby:
Sätter ba käppar i hjulet för mig själv hela tin va.
Känner igen detta. Det suger.
varför i hela helvete har jag aldrig börjat lyssna på joni mitchell??
Lyssnar på farmors berättelser om tiden innan kriget och farsans bravader och giftermål. Fin skit.