Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

mroz
 mroz

FruLiten:
http://existenz.se/out.php?id=83947  

haha roligaste jag sett på länge

Kanske bara är för mig, men fungerar icke! Måste ju se något kul, inte vart inne på Existenz på 3 dagar nu!

SvaraCitera
Ämnesstartare

mroz: Kanske bara är för mig, men fungerar icke! Måste ju se något kul, inte vart inne på Existenz på 3 dagar nu!

https://v.cdn.vine.co/r/videos/B1BDD1FCFD967127033199161344_160a226ca69.3_0iMPnxs08swOniS0HfpYtvfePooo72DP7A_wC5Cz2amBld0UREzXR_GhhmJ..1JX.mp4  

hoppas denna länken fungerar 

SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: hoppas denna länken fungerar

nope

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: nope

jag ger upp

SvaraCitera
mroz
 mroz

FruLiten: hoppas denna länken fungerar

Tyvärr inte ;(

Men vad heter klippet? Cool Är medlem så kan ju se alla!

SvaraCitera
Ämnesstartare

mroz: Men vad heter klippet? Är medlem så kan ju se alla!

aha när det var en sådan natthumor med vine. Fast såg nu att klippet var nästan en månad gammalt, men det är när hon Miley cirus skriker och EÄÄÄHÄÄÄH

SvaraCitera
Ämnesstartare

insåg nyss att jag varit medlem på existenz i 1305 dagar, och aldrig postat en kommentar eller på deras forum.

SvaraCitera
mroz
 mroz

FruLiten:
insåg nyss att jag varit medlem på existenz i 1305 dagar, och aldrig postat en kommentar eller på deras forum.

Haha nästan exakt som jag, 1407. Fast postade nästan 150 inlägg. Dock är majoriteten (om inte alla) inom "Metal Omröstning".

SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Ledsen
men har du egen lgh nu lr?

jja...Men jag ska klara av så m,kt saker o jag kan inte d

SvaraCitera
mroz
 mroz

FruLiten: insåg nyss att jag varit medlem på existenz i 1305 dagar, och aldrig postat en kommentar eller på deras forum.

Känn ingen "skam" (hittar inget mer passande ord), Forumet är riktigt tråkigt och dött.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tappat orken. Var hittar man ny?

SvaraCitera

Är hungrig 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jja...Men jag ska klara av så m,kt saker o jag kan inte d

Vet hur det känns. Men jag tror du klarar det. Baserat på det du skrivit här på forumet så är det nog bra att du hittat något eget.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Svett.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kommer dricka för mycket och skratta åt alla för att de är jobbiga och hata mig själv för att jag är lika jobbig och kolla i spegeln och tänka fan vad snygg jag är sen kommer jag få ont i magen för att jag ändrar mig och tycker att jag är ful, kommer klämma på bröst och kissa med folk inne på toan och bajsa i källaren sen kommer någon få mens eller halsfluss och be mig om råd sen kommer jag cykla hem och tycka att jag är misslyckad 

SvaraCitera
latest comments