det var i huvudsak välmenat men jag försökte göra mug lustig över den långsökta slutsatsen också.
borde gå en kurs i att göra sig lustig. (nä)
är väl inte lustigheten det är fel på, utan snarare hur det för den oinbjudne är en något svårtolkad underton. men tack, tror jag.
Chibibbi:
är väl inte lustigheten det är fel på, utan snarare hur det för den oinbjudne är en något svårtolkad underton. men tack, tror jag.
inget att tacka för tycker jag
ursäkta missförståndet
nu ska jag göra något utomhus
inget att tacka för tycker jag
ursäkta missförståndet
nu ska jag göra något utomhus
inga probs, man.
jag ska skriva.
varför sätter någon strass på trosor? jävla idiotiska indiska barnarbetare
Tänker mig att det redan är söndag, tiden går så fort hela tiden. Fattar det inte 😐
amsi:
jag tycker precis tvärtom, det skönaste plagget som finns. varför dragqueen?
Känslan brukar infinna sig efter perioder av mycket kläder från herravdelningen. Tror orakade ben gör sitt också.
Hamnade i Humlegården. Skönaste temperaturen någonsin.
skriva till mig
Fy fan vilka glashänder man har
Skulle köpa färg och en asliten tjej gick och hämtade en tio liters och det såg så djävla lätt ut när hon bar på den, nästan så att hon hade klarat av att jonglera med ett par stycken fan. Det där klarar jag tänkte jag men så fort jag lyfte upp den och gått ett par meter så börja ja gråta inombords
Fick ta paus var 100m o det tog säkert två timmar att gå de 2km 🙁 kan knappt röra fingrarna nuuuuuu 🙁 🙁 🙁
stank apa oxo hoppas att hon inte kände det. fan borde ha klivit upp direkt p skippat sitta framför datorn ett tag, så ja hunnit med o duscha innan ja drog dit 🙁 hon var för söt för att behöva känna min stank
så nu ska ja sitta o ångra att ja var dum idag