bortryckta fjärilsvingar
Chibibbi:
Det jag gillar minst med UM, som är ett återkommande moment som gör mig nedstämd, är den allmänt utspridda tendensen att döma människor och att visa brist på empati och medkänsla. Jag blir besviken på det, när de flesta här är äldre och bör veta bättre än så. Dessutom har många här gått igenom dåliga dagar, vilket gör förvåningen ännu mer påtaglig. Nä, det känns inte okej.
jag håller med om detta.
tänker på psykopater som jag har träffat. borde aldrig se tillbaka.
Länge sedan jag lyssnade på Vaken med P3 och P4, är något trivsamt med att höra det programmet med lätt brusig mottagning.

Who am I?
dazed:
Länge sedan jag lyssnade på Vaken med P3 och P4, är något trivsamt med att höra det programmet med lätt brusig mottagning.
älskar att lyssna till det när jag diskar eller får städflux.
är en knut i magen stress och oro snarare än ångest?
lyssnar på stars hade glömt dom de passar mig vill dö
är så trött och så tacksam över att jag kom hem runt 23 idag; relativt tidigt jämfört med de senaste kvällarna/nätterna då jag kommit hem efter midnatt.
Jag visste att r skulle se oss, jag var så säker att jag skrev det här, senast. Som tur hann jag berätta om honom för Säta.
Lång, snäll, omtänksam, öppen, ärlig, oerfaren, nyfiken, intresserad, accepterande, fredlig... Han verkar vara allt som mr.r låtsades inte vara, fast som han kanske var...
- Såg du; han blev helt stum, han visste inte vad han skulle säga!
Han skrattade medan r gick iväg åt motsatt riktning. Jag vred huvudet så jag såg honom, bakom oss, och jag såg hur han vände sitt huvud så han kunde se bakom sig, där jag var. Vi kollade på varandra länge ända tills jag vände tillbaka huvudet. Det gjorde så ont i mig att han såg mig med någon annan än honom. Jag skämdes samtidigt som jag kände av ett övertag och alla känslor resulterade i att jag undrade vad han kände: Skulle ha någonsin prata med mig igen?
- Tror du han blev arg?
... När jag kom hem kände jag mig tvungen till att fråga honom om han blev arg efter att ha sett mig med någon annan och jag hade tur, för jag fick ett bra svar, ett lugnt svar där han frågade varför han skulle vara arg. Trots hans nekande så tror jag att han kände en djup besvikelse, varför skulle han - annars - rent spontant - skriva "mitt hjärta/älskling" (översatt) mitt i natten? Jag svarade inte.
Inatt frågade jag honom om han var vaken, för jag ville - för en gångs skull - överraska honom med ett fint meddelande men han verkar inte så sugen på överraskningar eller ord från mig fast man vet aldrig om han bara, istället sover - han jobbar ju nästan ihjäl sig om dagarna. Jag är hur som helst glad över att han inte svarade eller, eventuellt, sover men det jag däremot är mindre glad över är den andra killens meddalande till mig: "Är du vaken?" - minst sagt en konstig slump, ca 2 minuter efter.
...
Det visade sig att han ville berätta något Smörigt för mig men han ville inte ta det över sms utan istället i telefon eller face-to-face. Jag är osäker på om jag vill höra, för jag vet inte om jag kan ge honom något fint svar tillbaka...
I bästa fall vill han, återigen, bara be mig gå på bio med honom eller följa med på en båttur... För jag orkar inte avvisa någon kärleksförklaring.
Så trött, särskilt efter att Y i princip våldtog henne... Han höll på precis som r brukade hålla på. Respektlösa, hänsynslösa och skamlösa svin. Jag blir så arg, trött och irriterad att jag inte orkar göra någonting. ... Vad finns det ens att göra? Jag ville bara gå fram till honom idag, när vi såg honom, och spotta honom i ansiktet - precis som förra året den här tiden då jag spottade den andra i ansiktet - men jag förmodade att det inte hade uppskattats särskilt mycket av alla närvarande, minst sagt av henne.
Hade passat fint med en cigg nu.. Eller ännu bättre lite crystal.
om jag somnar kmr jag säkert drömma mardrömmar på grund av all stress
Tänker på ett liv som bara förfallit och var är jag nu, jo, här... Och det säger väl ändå allt. I know you, you don't know me.
isola:
De kan blekna fortare samt motverka nya om man smörjer in dem med en fet kräm utan kortison
det gör jag ju. varför skulle jag smörja kortison på bristningar?
var med en umare och en massa okänt folk igår. jag tror att vi befann oss i tre olika hushåll. det fanns en korp i ett av dem.
okänt och känt.