haha bestämt skype... date? haha eller ja ska iaf snacka med han på skype idag haha shit va kuul
Jobbigt att bo i staden där det alltid (nästan) regnar Göteborg
Nachac:
Min idealman, det vill säga den typ av man som jag designar på spel som exempelvis Skyrim, verkar vara en brud med en majestätisk näsa och eventuellt skägg.
jag talade bara om queeriga saker.
har tråkigt o trist o alldeles usch
Vill ha nån och rymma iväg med, långt bort till nya platser
jag är hungrig på allt möjligt. ska äta och fota mig och sedan käka chili cheese.
ont i magen.
Testar ett nytt vin idag, det är gott. Ovanligt torrt för att vara rött, borde ha nån god maträtt till, tror lamm skulle funka bäst, det är kryddigt nog att bära upp det här med. Känner mig oerhört petite bourgeoisie, men jag kan inte rå för mina smaklökar. 
timeisrunningout:
Testar ett nytt vin idag, det är gott. Ovanligt torrt för att vara rött, borde ha nån god maträtt till, tror lamm skulle funka bäst, det är kryddigt nog att bära upp det här med. Känner mig oerhört petite bourgeoisie, men jag kan inte rå för mina smaklökar.
det du bjöd mig på var gott.
timeisrunningout: Testar ett nytt vin idag, det är gott. Ovanligt torrt för att vara rött, borde ha nån god maträtt till, tror lamm skulle funka bäst, det är kryddigt nog att bära upp det här med. Känner mig oerhört petite bourgeoisie, men jag kan inte rå för mina smaklökar.
mums vin!
Och: varför är det så att om jag är olyckligt kär så vägrar jag se skönheten i andra män men så fort jag är trygg i en relation igen kan jag uppskatta ögongodis?
mvh crushar på en yngre Nigel Barker och Ian Somerhalder något förfärligt idag
jag är så jävla arg.
Lööööööv lift us up where weee belååång!
amsi:
det du bjöd mig på var gott.
Det var jättegott! Åh, har glömt bort vad det hette, eeeh, Mysia tog ju en bild på flaskan dock, ska fråga henne!