Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

haha bestämt skype... date? haha eller ja ska iaf snacka med han på skype idag haha shit va kuul

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt att bo i staden där det alltid (nästan) regnar Göteborg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Min idealman, det vill säga den typ av man som jag designar på spel som exempelvis Skyrim, verkar vara en brud med en majestätisk näsa och eventuellt skägg.

jag talade bara om queeriga saker.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: fast i din egen spegelbild?
-tihi.

Det finns faktiskt en slående likhet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

har tråkigt o trist o alldeles usch

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ha nån och rymma iväg med, långt bort till nya platser

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är hungrig på allt möjligt. ska äta och fota mig och sedan käka chili cheese.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ont i magen.

SvaraCitera
time
 time

Testar ett nytt vin idag, det är gott. Ovanligt torrt för att vara rött, borde ha nån god maträtt till, tror lamm skulle funka bäst, det är kryddigt nog att bära upp det här med. Känner mig oerhört petite bourgeoisie, men jag kan inte rå för mina smaklökar. Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:
Testar ett nytt vin idag, det är gott. Ovanligt torrt för att vara rött, borde ha nån god maträtt till, tror lamm skulle funka bäst, det är kryddigt nog att bära upp det här med. Känner mig oerhört petite bourgeoisie, men jag kan inte rå för mina smaklökar. Ledsen

det du bjöd mig på var gott.

SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout: Testar ett nytt vin idag, det är gott. Ovanligt torrt för att vara rött, borde ha nån god maträtt till, tror lamm skulle funka bäst, det är kryddigt nog att bära upp det här med. Känner mig oerhört petite bourgeoisie, men jag kan inte rå för mina smaklökar.

mums vin!

SvaraCitera
time
 time

Och: varför är det så att om jag är olyckligt kär så vägrar jag se skönheten i andra män men så fort jag är trygg i en relation igen kan jag uppskatta ögongodis? 

mvh crushar på en yngre Nigel Barker och Ian Somerhalder något förfärligt idag

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är så jävla arg.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lööööööv lift us up where weee belååång!

SvaraCitera
time
 time

amsi:

det du bjöd mig på var gott.

Det var jättegott! Åh, har glömt bort vad det hette, eeeh, Mysia tog ju en bild på flaskan dock, ska fråga henne! 

SvaraCitera
latest comments