Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

oneday

Little-Traci:

Inte du fina Hjärta

Men åh vännen vad söt Rodnar

SvaraCitera

oneday:

Men åh vännen vad söt Rodnar

Trodde du skulle typ förstå när jag skrev han/den då man inte vet vem det användaren är.. ^^ men som sakt så en anmälan till time är på väg..

SvaraCitera
oneday

Little-Traci:

Trodde du skulle typ förstå när jag skrev han/den då man inte vet vem det användaren är.. ^^ men som sakt så en anmälan till time är på väg..

Hahaha jag tänkte mest att du inte visste vilket kön jag var och du citerade mig

SvaraCitera

oneday:

Hahaha jag tänkte mest att du inte visste vilket kön jag var och du citerade mig

Självklart vet jag det ^^ nu är den ivägskickad i alla fall..

SvaraCitera
oneday

Little-Traci:

Självklart vet jag det ^^ nu är den ivägskickad i alla fall..

HjärtaHjärta

SvaraCitera

OH ^^ what a day huh? asså jag känner typ att det hade kunnat sluta som sist? men asså nu när det har varit fint väder så kände jag bara ne..

Jag tänkte vi måste börja våra projektsnart igen? ^^

Jag kommer nu snart få min efterlängtade hylla som blev fel sist ehheSötså jag tänjte jo men varför inte (A new start typ)Söt

SvaraCitera

HjärtaHjärta
paradise-is-here.jpg

SvaraCitera

Oh det här är precis vad jag behöver ^^HjärtaHjärta
little-tracis-saturday-vibezz.jpg

SvaraCitera

Oh det här är precis vad jag behöver ^^HjärtaHjärta
little-tracis-saturday-vibezz.jpg

SvaraCitera
Lokes

Little-Traci:

Jag gjorde ett undantag och loggade vid den här tiden  för att göra en Anmälan  till time efter det där vidriga inägget från han/den i enn annan tråd..

Asså man tycker så många gånger han/den har blvit Låst så tycker man att han/den borde ha lärt sig vid det här läget? apparently notTrött

Hjärta

SvaraCitera
Lokes

fläder juice>>>>>> 

SvaraCitera
Lokes

har letat i varenda affär efter nya yoggi swirl men finns legit ingenstans

SvaraCitera

HjärtaHjärta
dragon.jpg

SvaraCitera

Oh asså det har varit helt underbart väder idag ^^Hjärta våren is hereSöt det var sol hela dagen.. har varit ute väldigt mycket idag.. satt med block & penna och skrev ner lite saker  ner mina tnakar bara..Söt

Och så lite vad som kommer att hända framöver ^^ och så självklart Niki & The Doves nya kommande Lp-skiva Paradise haunts gardens☀️☀️Hjärtaoch våran fillminspelningSöt

Och så lite andra spännande kommade projekt ^^ tidiga frukost morgnar på altanen☀️☀️

HjärtaHjärta
foxsummer.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

om folk bara visste vem ni 3 var irl så hade ni nog varit de mest hatade personerna i sverige just saying och den här blonda tjejen som skriver med sig själv i denna tråden är uppenbarligen en bot vem i h'vete skriver med sig själv så himla mycket om sin dag som att nån bryr sig samma som oneday usch asså detta forumet kommer inget långt Galen

SvaraCitera
latest comments