oneday:
Men åh vännen vad söt
Trodde du skulle typ förstå när jag skrev han/den då man inte vet vem det användaren är.. ^^ men som sakt så en anmälan till time är på väg..
Little-Traci:
Trodde du skulle typ förstå när jag skrev han/den då man inte vet vem det användaren är.. ^^ men som sakt så en anmälan till time är på väg..
Hahaha jag tänkte mest att du inte visste vilket kön jag var och du citerade mig
oneday:
Hahaha jag tänkte mest att du inte visste vilket kön jag var och du citerade mig
Självklart vet jag det ^^ nu är den ivägskickad i alla fall..
OH ^^ what a day huh? asså jag känner typ att det hade kunnat sluta som sist? men asså nu när det har varit fint väder så kände jag bara ne..
Jag tänkte vi måste börja våra projektsnart igen? ^^
Jag kommer nu snart få min efterlängtade hylla som blev fel sist ehhe
så jag tänjte jo men varför inte (A new start typ)

Oh det här är precis vad jag behöver ^^

Oh det här är precis vad jag behöver ^^

Jag gjorde ett undantag och loggade vid den här tiden för att göra en Anmälan till time efter det där vidriga inägget från han/den i enn annan tråd..
Asså man tycker så många gånger han/den har blvit Låst så tycker man att han/den borde ha lärt sig vid det här läget? apparently not
![]()

fläder juice>>>>>>
har letat i varenda affär efter nya yoggi swirl men finns legit ingenstans

Oh asså det har varit helt underbart väder idag ^^
våren is here
det var sol hela dagen.. har varit ute väldigt mycket idag.. satt med block & penna och skrev ner lite saker ner mina tnakar bara..
Och så lite vad som kommer att hända framöver ^^ och så självklart Niki & The Doves nya kommande Lp-skiva Paradise haunts gardens☀️☀️
och våran fillminspelning
Och så lite andra spännande kommade projekt ^^ tidiga frukost morgnar på altanen☀️☀️

om folk bara visste vem ni 3 var irl så hade ni nog varit de mest hatade personerna i sverige just saying och den här blonda tjejen som skriver med sig själv i denna tråden är uppenbarligen en bot vem i h'vete skriver med sig själv så himla mycket om sin dag som att nån bryr sig samma som oneday usch asså detta forumet kommer inget långt