Är det någon som har goda nyheter att dela med sig av idag ?
Dominak24:
Är det någon som har goda nyheter att dela med sig av idag ?
Hade en intervju imorse som gick hyfsat
Mina är jag vill knulla och cuma
Oh ^^ det har varit solig ute (nästan)hela dagen så man har suttit ute UNDER en parasoll och gjort massa kul pyssel
men så kom regnet haha de andra tyckte inte det var så kul men förklarade att de behövs med lite regn..
Asså jag måste typ komma nya saker hela tiden å de INTE blir uttråkade på något sätt..men det är kul xD
Jag hade hoppades på regn och det blev lite regn och det tycker räckte.. xD
Now the sunset ^^ and the Sunset Tyger is here

Hur vågar folk hoppa från 10:an egentligen, känns sjuk läskigt. Varje gång jag är och badar och ser någon hoppa därifrån blir jag helt amazed!
Om ett ägg är skrynkligt så betyder det att hönan som la det har skolios (sne ryggrad)
Oh ^^ själv hemma tills på på tisdag UNDERBART asså hela huset för mig själv xD

Jag har fixat en liten fest hemma imorgon så det har blivit lite att fixa

Själv hemma 1 dag till
Idag har jag dock fixat lite med att städa upp allt efter igår ^^

Okej, ^^ då var man igång igen då
inte hemma själv längre.. xD
Men man man ändå njutit haha och haft en liten fest och den blev dock inte SÅ VILD^^
Nu så har jag startat men nya roliga spännande äventyr på schemat 

dött
Åh ^^ man har verklgien försökt att fixa shcemat inför fredgan men har så mycket annat man ska göra ^^ och det saker jag BARA MÅSTE göra..
Idag har vi alla fall filmat lite
Asså snart så åker vi till vårt hemliga ställe och filmar den sista biten på våran musikvideo ^^
So excited

Love the Fox and the Sunset Tyger

Tänk vad skön sommaren är och man kan ligga på badstranden varje dag och njuta av sol och bad. 
spookyman:
Tänk vad skön sommaren är och man kan ligga på badstranden varje dag och njuta av sol och bad.
Spöregn och vind i över en vecka här uppe :,) skitväder
Lokes:
Spöregn och vind i över en vecka här uppe :,) skitväder
Regn är ju aldrig roligt på sommaren när man har sommarlov men du får väl trösta dig med att ni knappast lär råka ut för några skogsbränder som är extremt stor risk för i supertorra södra Sverige.