Vad är grejen med att hålla på och ge mixade signaler hela tiden? Orkar inte me dehär ens? Bestäm dig.
Freja.:
Vad är grejen med att hålla på och ge mixade signaler hela tiden? Orkar inte me dehär ens? Bestäm dig.
Du får justera deras wifi antenner så dem bara skickar korrekt signaler
längesedan sist
Joyful wait huh?
idag så ville jag inte hem
jag ville stanna där 
såg en snygging där som jag inte kommer kunna glömma nu..men har lärt känna familjen rätt bra också så är jag säkert välkommen där när jag vill.. men kanske inte på samma sätt?
Men nu lär få ett väldigt EXTRA jobb att göra
men kanske inte så svårt att hitta ändå? vet ju lite så det är bra bit på väg hehe
Oh, sexy Sidney eller oj menar sexy stranger som var på pricken lik Sidney ohh

jag bara ville gå fram äta upp sexiga Sidney-kopian även om han 25-28

Hahahah asså dehär är så olikt mig? Men behövde typ detta?
Joyful wait huh?
idag så ville jag inte hem
jag ville stanna där 
såg en snygging där som jag inte kommer kunna glömma nu..men har lärt känna familjen rätt bra också så är jag säkert välkommen där när jag vill.. men kanske inte på samma sätt?
Men nu lär jag få ett väldigt EXTRA jobb att göra
men kanske inte så svårt att hitta ändå? vet ju lite så det är bra bit på väg hehe
Oh, sexy Sidney eller oj menar sexy stranger som var på pricken lik Sidney ohh

jag bara ville gå fram äta upp sexiga Sidney-kopian även om han 25-28

Okej ^^ har varit rätt hektisk dag ut på stan inskaffa lite pyssel sen tillbaka till jobbet, sen glömde man nåt såklart sen ut på STAN igen ^^
Har fått springa ut på stan en hel del ^^ men det var mest för att jag glömde skriva en lista på allt jag skulle ha.. 
och jag trodde verkligen jag hade allt det hemma? men tydligen inte
Men imorgon är jag förbered
![]()

Jag är otroligt trött på min pappa, varför ska jag som är hans dotter vara den mogna när inte ens han är mogen eller håller sig till vad han säger åt mig att inte göra.
Igår var jag VÄLDIGT trött hahah asså och jag var ovanligt trött?..
men det var en lång dag också haha 
det tog på krafterna med allt det där asså..men så är det när man har mycket kul?
Idag va det inte lika mycket full fart
men lite.. jag ville vara utomhus så kunde kolla in Sidney-kopian
men de ville de inte så vi fick vara inne idag..
Imorgon så tänkte jag vi ska hålla på med lite mer lugnare pyssel? haha

And now

Okej, nej jag har INTE lovat nån jävla filmkväll ikväll
jag kan inte fixa filmkväll varje kväll typ.. vad tror de? att jag är nån jävla filmstaden?
NEJ, jag hade INTE tänkt fixa nån filmkväll idag eller imorgon.. Imorgon ska jag hålla på med med kommande lilla film Hounds Of Love

Det hade varit helt underbart om man kunde få med en räv i videon? men hoppas det ska gå att fixa senare..
Idag så har jag ägnat min tid att hålla på min lilla film Hounds Of Love ute på tomten
hade även min dator ute så två av mina följare som kunde följa mig LIVE
så kunde de se vad jag gjorde och VAD jag skulle göra i videon

Det blev mycket lättare när det var några som sa vad man skulle göra
det var VISSA saker som jag INTE ville göra men tänkte jo men okej det är ju en del filmen typ ^^
allt kul med nya idéer och tankar..
Asså ska det måste ta tid om det SKA bli bra typ

Wild wild little fox , stay wild

Jag attraheras så grovt av min pojkvän men han vill inte att jag ska ta på honom, han vill inte ta på mig och han vill inte ha sex.
Donkeking:
Jag attraheras så grovt av min pojkvän men han vill inte att jag ska ta på honom, han vill inte ta på mig och han vill inte ha sex.
En äkta präst