Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Vad är grejen med att hålla på och ge mixade signaler hela tiden? Orkar inte me dehär ens? Bestäm dig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Freja.:
Vad är grejen med att hålla på och ge mixade signaler hela tiden? Orkar inte me dehär ens? Bestäm dig.

Du får justera deras wifi antenner så dem bara skickar korrekt signaler

SvaraCitera

längesedan sist

SvaraCitera

Joyful wait huh?Rodnar idag så ville jag inte hem Rodnar jag ville stanna där GråterRodnar såg en snygging där som jag inte kommer kunna glömma nu..men har lärt känna familjen rätt bra också så är jag säkert välkommen där när jag vill.. men kanske inte på samma sätt?Rodnar

Men nu lär få ett väldigt EXTRA jobb att göraRodnar men kanske inte så svårt att hitta ändå? vet ju lite så det är bra bit på väg heheRodnar

Oh, sexy Sidney eller oj menar sexy stranger som var på pricken lik Sidney ohhHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaRodnar jag bara ville gå fram  äta upp sexiga Sidney-kopian även om han 25-28RodnarHjärtaHjärta

SvaraCitera

Hahahah asså dehär är så olikt mig? Men behövde typ detta?

SvaraCitera

Joyful wait huh?Rodnar idag så ville jag inte hemRodnarjag ville stanna där GråterRodnar såg en snygging där som jag inte kommer kunna glömma nu..men har lärt känna familjen rätt bra också så är jag säkert välkommen där när jag vill.. men kanske inte på samma sätt?Rodnar

Men nu lär jag få ett väldigt EXTRA jobb att göraRodnar men kanske inte så svårt att hitta ändå? vet ju lite så det är bra bit på väg heheRodnar

Oh, sexy Sidney eller oj menar sexy stranger som var på pricken lik Sidney ohhHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaRodnar jag bara ville gå fram äta upp sexiga Sidney-kopian även om han 25-28RodnarHjärtaHjärta

sid.jpg

SvaraCitera

RodnarHjärtaHjärta

Sover
young-night.jpg

SvaraCitera

Okej ^^  har varit rätt hektisk dag ut på stan inskaffa lite pyssel  sen tillbaka till jobbet, sen glömde man nåt såklart sen ut på STAN igen ^^Rodnar

Har fått springa ut på stan en hel del ^^ men  det var mest för att jag glömde skriva en lista på allt jag skulle ha.. TardigRodnar och jag trodde verkligen jag hade allt det hemma? men tydligen inteRodnar

Men imorgon är jag förberedSötTumme uppCoolHjärta

SvaraCitera

Jag är otroligt trött på min pappa, varför ska jag som är hans dotter vara den mogna när inte ens han är mogen eller håller sig till vad han säger åt mig att inte göra. 

SvaraCitera

Igår var jag VÄLDIGT trött hahah  asså och jag var ovanligt trött?.. Galenmen det var en lång dag också haha RodnarSöt det tog på krafterna  med allt det där asså..men så är det när man har mycket kul?Söt

Idag va det inte lika mycket full fartSöt men lite.. jag ville vara utomhus så kunde kolla in Sidney-kopianRodnar men de ville de inte så vi fick vara inne idag..Rodnar

Imorgon så tänkte jag vi ska hålla på med lite mer lugnare pyssel? hahaSöt

SvaraCitera

Rodnar

And nowSover
sleep.jpg

SvaraCitera

Okej, nej jag har INTE lovat nån jävla filmkväll ikvällSkeptisk jag kan inte fixa filmkväll varje kväll typ.. vad tror de? att jag är nån jävla filmstaden?Trött

NEJ, jag hade INTE tänkt fixa nån filmkväll idag eller imorgon.. Imorgon ska jag hålla på med med kommande lilla film Hounds Of LoveHjärtaHjärtaHjärta

Det hade varit helt underbart om man kunde få med en räv i videon? men hoppas det ska gå att fixa senare..Rodnar

SvaraCitera

Idag så har jag ägnat min tid att hålla på min lilla film Hounds Of Love ute på tomtenRodnar hade även min dator ute så två av mina följare som kunde följa mig LIVE Rodnarså kunde de se vad jag gjorde och VAD jag skulle göra i videonRodnarHjärtaSöt

Det blev mycket lättare när det var några som sa vad man skulle göraHjärtaRodnardet var VISSA saker som jag INTE ville göra  men tänkte jo men okej det är ju en del  filmen typ ^^Rodnar allt kul med nya idéer och tankar..

Asså ska det måste ta tid om det SKA bli bra typRodnarHjärta

Wild wild little fox , stay wildHjärtaHjärtaHjärta
little-fox-dance.jpg

SvaraCitera

Jag attraheras så grovt av min pojkvän men han vill inte att jag ska ta på honom, han vill inte ta på mig och han vill inte ha sex. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Donkeking:
Jag attraheras så grovt av min pojkvän men han vill inte att jag ska ta på honom, han vill inte ta på mig och han vill inte ha sex. 

En äkta prästHjärta

SvaraCitera
latest comments