Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Oh, dagen i ära har varit bra ? yes and yes..Galenäven om det har regnat i stort sätt hela dagen och det har varit mörkt och tråkigt Galen vakna tidigt, pigg sätta på The Fox/dansa bort tröttheten med monster ^^ sen låta dagen rulla på typ...

Yes man hittar varje dag nya sätt ^^ Sen fått svar på sommarjobb jippiPartySöt hittat det på egen hand också, not so bad huh?Söt

Plugg/ sen ut stan och kolla om Classic Magazine hade kommit (men tydligen inte) det tar nån vecka till i alla fallGråter men fick tag på 2 nya monstersmaker ^^HjärtaHjärta mummaTumme uppSkål

Dansa lite lätt Ode to Dance FloorHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaThat Little Tracy Fox is considered hipCoolGalenTumme upp
little-fox-dance.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

I mina tankar just nu hmm ingen aning ganska trött. Zzzzz

SvaraCitera

Oh just jag glömde  nästan Förvånad lägga till  ^^  imorgon ska jag ut och filma lite efter jag kommit hem.. ^^ och det passar bra att det är lite grått och regnigt och tråkigt ^^ i vanliga fall så hatar jag det.. Galenmen för att musikvideon ska bli bra så måsta jag gå emot mina känslor lite Cool

Och det är inte vilket stället som helst utan mitt hemligas ställe ^^RodnarSöt 

Själva klippningen dock lite svårare ^^ men man har ju lärt sig lite av av vissa trevliga  snygga och duktiga instaföljareHjärtaHjärta som man lärt känna ett tag HjärtaHjärtaRodnar

my love for you will never ever go outHjärta^^

SvaraCitera

The day has been full ^^plugg/ Tumme upp  lite filmade på mitt hemliga ställe.. trodde det skulle bli regn väder vilket man för en gång skull hade hoppats på ^^ men tydligen inte.. Galen
asså seröst jag börjar bli mer och mer duktig på att filmaBlinkGalen vilket mina instaföljare ska få bevis på (igen) Sötoch hittills jag har bara hört att jag är duktig höhö ^^Galen

Möblerat om lite på rummetSöt tog före och efter kort för att få veta vad mina följare tycker.. jag skulle även vilja fixa nya affischer? och en stor Nikitavla skulle varit kul att ha... kanske? kanske göra en egen tavla? har ju lite pysselsaker som jag kan jobba med..Rodnar

Men det är ännu lång väg kvar till ett helt färdigt slutresultat ^^ lite små klipp har man laddat upp på insta Rodnar men inget helt färdigt..

Anledningen till att man har blivit så duktig är att man har fått tips av instaföljare och sett på hur man ska filma m.m Galen

Men dagen har varit bra ändå ^^ jag är nöjd BlinkTumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool

SvaraCitera

För att få bort skräpet ^^ well  what can i say? man kan inte vara bäst på allt..
Men jag kanBlink

Haha yeah Blink vaknade vid 6 och det första jag gjorde var att kolla mitt schema^^ trodde
inte jag hade så jättemycket där satt pratade med snygg en snygg sak och sa att imrgon  har jag inte så mycketGalen så när jag kollade EN HEL  DEl ^^ dok så pluggade man hemma och det underlättade  endast idag jippiTumme upp

Tumme upp
karma-fox.jpg

SvaraCitera

Okej, ja asså jag hatar röriga dagar och när man kommer av sig heltGalen men så kan det bli ibland hahah.. asså för första gången? men sen är det jag gillar inte vara den som blir distraherad av olika saker  ^^ sen är det oftast onödiga saker..  det har tre dagarna har varit EXAKT Galen men försöker på all sätt att slappna av och nu har man äntligen laddat om mina batterier ^^ med Niki & The DoveHjärta

Jag har ALLTID varit den där avvik inte från ditt schema var fokuserad följ det du ska göra.. men vissa gånger så kommer man av sig.. men då gäller det att hålla sig på banan?Söt

Imorgon har jag i alla fall lite roliga saker på schematSöt  (även om det är söndag) dansa/filma på våran tomt igen höhö sitta ute och lyssna på Niki musik och dricka monster /pyssla ta kort m.m

I just liv thisHjärtaHjärta
creative-fox.jpg

SvaraCitera

Jahopp då ska jag kanske få ”ansöka” om kontaktfamilj. Vilket jag ej kmr få beviljat då jag är 17, ingen vill ha en deppig ungdom lol. Så kanske får en kontaktperson istället. Bättre än inget. Men ush va jag mår skit ahaha

SvaraCitera

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder har fått höra ^^ idag va de en sån dag?

Det skulle vara fint väder ^^ men så blev de regn istället.. hade på mig bra kläder men ändå va det inte samma sak typ..

Imorgon så ska det bli dåligt väder med Ledsen det har ju varit så fint i några dagar..

SvaraCitera

HjärtaHjärtaCatch me some sleepSover
nikibed.jpg

SvaraCitera

Idag har det varit varmt ^^Söt även det har varit mörkt och tråkigt.. men jag känner på mig att nåt spännande kommer att hända snart?Söt

Jag fick reda på det för ett tag sen, i hemlighetRodnar men även när det är mörkt så får man massa idéer och tankar Rodnar

Jag väntat nu snart 5? Shockeraddet är sjukt att det har tagit så lång tid..men  ska det bli ett bra verk så ska det ta lite tid vah?Rodnar
play%20it%20on.jpg

SvaraCitera

Tydligen är man känd för att vara kåt här inne, nä tror jag avgår. 

SvaraCitera

Jag älskar när solen tittar fram och man får en känsla av att bara var ute och dansa lyssna på vinyl och låta fantasin bara flödaHjärtaHjärta

Ljusare & varmare och finare tider är här ^^ och man MÅSTE ta vara på det Hjärta

I love the sun  i love positive thoughts i love positive moodsHjärtaHjärta
i%20want%20the%20sun.jpg

SvaraCitera
Haien

faphomet:
Tydligen är man känd för att vara kåt här inne, nä tror jag avgår. 

Vad grundar du det på?

SvaraCitera

Sover

The Night is so damn youngRodnarHjärta
nigt.jpg

SvaraCitera
latest comments