Bananlåda:
Är det lag på att skriva förståeligt och styckeindela?
Nej men det känns som en ganska basic ribba att sätta haha
Bananlåda:
Mja, det tycker inte jag. Det viktigaste är väl att man ser vad det står, folk kan ju inte hjälpa att dom är kassa
Jag håller med, därför jag brukar kunna skita i stor bokstav och använda förkortningar, problemet är ju att trasig svenska på grundnivå är anledningen att man inte "ser vad det står"
Jaha och? kom igen nu
seriöst asså.. ![]()
Jag vaknade vid 12 och det första jag gjorde var att jag tog en monster(utan min Jack) hööh
o så rullade dagen bara på..
När det är mörkt 24/7 och kallt och tråkigt så känner man att man har inte den viljan och den orken längre? men på nåt sätt så tvingar man sig själv om man har nåt att gå efter och känner den där pressen..
Följ ditt schema
Boosta dig själv på olika sätt
Avvik inte
Va positiv
Låt inte negativa idioter och dåligt väder påverka dig
Under en äventyrsfärd ^^

Haien:
Jag håller med, därför jag brukar kunna skita i stor bokstav och använda förkortningar, problemet är ju att trasig svenska på grundnivå är anledningen att man inte "ser vad det står"
Hm jo, men man kan ju inte kräva att en tolvåring ska skriva perfekt liksom
Bananlåda:
Hm jo, men man kan ju inte kräva att en tolvåring ska skriva perfekt liksom
Det var inte heller det faphomet gjorde
Haien:
Det var inte heller det faphomet gjorde
Ne ksk inte, vet inte vad jag pratar om längre
Dags att försöka hitta sängen va? 

Varför pluggar man alltid så sent 

Ska få ny mobil för hade två års avtal så kan välja mellan billigare pris eller köpa en ny mobil med bättre kamera också blir jag tvungen leta efter mobilskal 
Längtar tills sommaren kommer för då ska jag fota nya vänner 
Har inte köpt något på evigheter men behöver inget heller är så nöjd med mina serier och nya målarfärger jag fick. Däremot är det jobbigt för har inga kreativa idéer, inga nya leksaker. Väntar på snön, lite vitt på taken nu. Då ska jag ta ut alla tomtar och troll, änglar och dockhus för att spara som minne. Kanske blir julkort.
Min kompis övar på balans, red med sin häst i skogen men det var så stenigt. Hade velat vara med. Låtsats jag är krigare. Lagat min motionscykel. Ser fram emot när jag blir starkare.
SkeletonGirl:
Har inte köpt något på evigheter men behöver inget heller är så nöjd med mina serier och nya målarfärger jag fick. Däremot är det jobbigt för har inga kreativa idéer, inga nya leksaker. Väntar på snön, lite vitt på taken nu. Då ska jag ta ut alla tomtar och troll, änglar och dockhus för att spara som minne. Kanske blir julkort.
Jag har börjat inskaffa vissa saker till mitt projekt ^^ men typ långt kvar.., 
Asså idag undrar jag om det finns nån sagt det order minst 25 gånger? haha typ 6 personer sitter vid olika skärmar och pratar och freakar ut för nån jag inte gjort ännu?
Kom igen ge mig lite cred
jag har inte lagt upp DET ännu ^^ om jag gör det så jag det av egen vilja