Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

SoverIn a deep sleepHjärta

Hjärta
nikipopmusic.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:

tänker på bullar jag ska förhoppningsvis baka ikväll med någon... Cool

gottis jue Rodnar

SvaraCitera

Riktigt sorgligt asså.. men har man inget liv  så är det inte så konstigt

Patetiska individ.. Trött 

hahaTumme ned

SvaraCitera

Tidigt vaken och ont fortfarande haha xD SötRodnar

Idag blir det dock lite lugnare Cool

SvaraCitera

Snööö FörvirradCensurFörvånad nej nej  nej.. det är INTE min årstid? ^^

Ne, jag  funderar på att åka till Australien med en person Förvirrad  Jag vill ha tillbaka värmen sommaren/sommarnätterna.. de där härliga kvällarna..

SvaraCitera

Lyssnar på P3 dokumentär om Kapten Klänning och förlorar allt förtroende för män

SvaraCitera
Hur
 Hur

faphomet:
Lyssnar på P3 dokumentär om Kapten Klänning och förlorar allt förtroende för män

Ledsen

SvaraCitera

Ja, nu har man fixat lite julklappar  då ^^

Men det gäller att köpa till rätt personerHjärtaRodnar

SvaraCitera

Det har gått så där idagSöt jag hade liksom viZHən Rodnar men jag gr INTE upp ^^Söt

Nu har jag börjat skaffa lite 80s saker till mitt projekt så mitt nya rum är på G i alla fall SötTumme upp mina "moodbords" har kommit att bli till STOR nytta kan jag säga..jag kanske inte hittar allt men  nästan  i alla fall.. det gäller att kolla på ställen för de kan ha det man sökerTumme upp

Funderar på att göra nya moodboards har fått en hel del inspiration från olika håll xD bland lite udda butiker man va i för ett tag sen..CoolTumme upp

SvaraCitera

Seriöst varför fattar inte vissa? Förvirrad hur jävla svårt kan det vara förstå??

ibland blir man bara trött på vissa ArgTrött

SvaraCitera

The Sea Emperor:
Alltså I feel you man, jag har själv gillat 5 andra tjejer i mitt liv och sagt hur jag känner för dem men har ändå inte blivit besvarad. Vissa tjejer jag har pratar lite med om just sånt här snackar alltid om att: ” men det är ju bara utseendet som räknas, och så länge man älskar sin partner”. Yeah right, var är alla tjejer då? Hade de inte gått på utseendet så hade de funnits där, men det gör de inte. Jag kan stolt säga att jag är den snällaste killen som några av de tjejer jag har träffat, de känner. Det duger ändå inte.

Jag flyttar diskussionen hit för att eventuellt tillfredsställa moderatorerna.

Jag tror att för många är utseendet inte det enda som räknas. Jag är säker på att min personlighet är mitt problem.

SvaraCitera

OKej, jag hade kunnat göra det? Förvirrad men idag blev det inte så.. problemet var bara själva uppgiften?

Jag ska göra  det jag lovar ^^ tar bara LITE längre  tid höhöRodnar

SvaraCitera

Jag gillar  verkligen att det ÄR varmare ute?  kan vi få lite sol med? och kan det bli 20-25 grader? ^^  varm  och solig jul? det hade varit nåt..Hjärta

Eller fira jul i Australien?HjärtaRodnar

SvaraCitera

Little-Traci:
Jag gillar  verkligen att det ÄR varmare ute?  kan vi få lite sol med? och kan det bli 20-25 grader? ^^  varm  och solig jul? det hade varit nåt..Hjärta

Eller fira jul i Australien?HjärtaRodnar

Australien har jag hört tre gånger denna veckan. En animerad film om en flicka som saknade sin pappa i australien och i en tidning var det något om australien. Jag vet inget om australien. Once upon a time in australia/mexico? :/ 

SvaraCitera

SkeletonGirl:

Australien har jag hört tre gånger denna veckan. En animerad film om en flicka som saknade sin pappa i australien och i en tidning var det något om australien. Jag vet inget om australien. Once upon a time in australia/mexico? :/ 

Oh, dit vill jag Rodnar men hörde sist att det var mellan  40-45 grader där? hmm

SvaraCitera
latest comments