In a deep sleep

Riktigt sorgligt asså.. men har man inget liv så är det inte så konstigt
Patetiska individ..
haha![]()
Tidigt vaken och ont fortfarande haha xD 

Idag blir det dock lite lugnare 
Snööö 

nej nej nej.. det är INTE min årstid? ^^
Ne, jag funderar på att åka till Australien med en person
Jag vill ha tillbaka värmen sommaren/sommarnätterna.. de där härliga kvällarna..
Lyssnar på P3 dokumentär om Kapten Klänning och förlorar allt förtroende för män
Ja, nu har man fixat lite julklappar då ^^
Men det gäller att köpa till rätt personer

Det har gått så där idag
jag hade liksom viZHən
men jag gr INTE upp ^^
Nu har jag börjat skaffa lite 80s saker till mitt projekt så mitt nya rum är på G i alla fall 
mina "moodbords" har kommit att bli till STOR nytta kan jag säga..jag kanske inte hittar allt men nästan i alla fall.. det gäller att kolla på ställen för de kan ha det man söker![]()
Funderar på att göra nya moodboards har fått en hel del inspiration från olika håll xD bland lite udda butiker man va i för ett tag sen..
![]()
Seriöst varför fattar inte vissa?
hur jävla svårt kan det vara förstå??
ibland blir man bara trött på vissa 

The Sea Emperor:
Alltså I feel you man, jag har själv gillat 5 andra tjejer i mitt liv och sagt hur jag känner för dem men har ändå inte blivit besvarad. Vissa tjejer jag har pratar lite med om just sånt här snackar alltid om att: ” men det är ju bara utseendet som räknas, och så länge man älskar sin partner”. Yeah right, var är alla tjejer då? Hade de inte gått på utseendet så hade de funnits där, men det gör de inte. Jag kan stolt säga att jag är den snällaste killen som några av de tjejer jag har träffat, de känner. Det duger ändå inte.
Jag flyttar diskussionen hit för att eventuellt tillfredsställa moderatorerna.
Jag tror att för många är utseendet inte det enda som räknas. Jag är säker på att min personlighet är mitt problem.
OKej, jag hade kunnat göra det?
men idag blev det inte så.. problemet var bara själva uppgiften?
Jag ska göra det jag lovar ^^ tar bara LITE längre tid höhö
Jag gillar verkligen att det ÄR varmare ute? kan vi få lite sol med? och kan det bli 20-25 grader? ^^ varm och solig jul? det hade varit nåt..
Eller fira jul i Australien?

Little-Traci:
Jag gillar verkligen att det ÄR varmare ute? kan vi få lite sol med? och kan det bli 20-25 grader? ^^ varm och solig jul? det hade varit nåt..Eller fira jul i Australien?
![]()
Australien har jag hört tre gånger denna veckan. En animerad film om en flicka som saknade sin pappa i australien och i en tidning var det något om australien. Jag vet inget om australien. Once upon a time in australia/mexico? :/
SkeletonGirl:
Australien har jag hört tre gånger denna veckan. En animerad film om en flicka som saknade sin pappa i australien och i en tidning var det något om australien. Jag vet inget om australien. Once upon a time in australia/mexico? :/
Oh, dit vill jag
men hörde sist att det var mellan 40-45 grader där? hmm