Asså seriöst man blir glad och positivt av det här underbara vädert 

Sitta ute med ett glas monster blandtat med jack och lyssna på 80s mixtape och fila lite på min moodboard 
stanislavdenstore:
Du verkar ha trott att jag citerade dig i diskussionen gällande mitt kön/biror och brudar 🙂 Men detta är diskussionen om kostnaden av hängmattor!
Ahaaa lel ja sorry, tankspridd
Jag kan inte fatta att sommarlovet är slut. 
För några månader sedan, kanske var det i höstas, osäker på när, så testade jag rebel whopper - tyckte då den var torr och smaklös. Var tvungen att testa den igen för att se om något hänt med den - och tycker att den gått från torr och smaklös till... inte längre torr, men den smakar nu bajs istället för att vara smaklös xD Nej tacka vet jag max plant beef, den har dom faktiskt lyckats med. Fattar inte varför BK inte kan lyckas när max gjort det.
Fattar heller inte varför varken McD eller BK FORTFARANDE inte kör papperssugrör medans max... har gjort det ett tag nu??? Tycker max papperssugrör funkar bra - har till och med blivit bättre. Och ja, är det is i min dricka ska jag ha sugrör.
Råkade även precis (när jag skrev detta inlägg) upptäcka att om man vill radera ett helt ord i windows så håller man nere ctrl samtidigt som man trycker på backspace och så försvinner hela ordet xD

Storchen84:
För några månader sedan, kanske var det i höstas, osäker på när, så testade jag rebel whopper - tyckte då den var torr och smaklös. Var tvungen att testa den igen för att se om något hänt med den - och tycker att den gått från torr och smaklös till... inte längre torr, men den smakar nu bajs istället för att vara smaklös xD Nej tacka vet jag max plant beef, den har dom faktiskt lyckats med. Fattar inte varför BK inte kan lyckas när max gjort det.Fattar heller inte varför varken McD eller BK FORTFARANDE inte kör papperssugrör medans max... har gjort det ett tag nu??? Tycker max papperssugrör funkar bra - har till och med blivit bättre. Och ja, är det is i min dricka ska jag ha sugrör.
Råkade även precis (när jag skrev detta inlägg) upptäcka att om man vill radera ett helt ord i windows så håller man nere ctrl samtidigt som man trycker på backspace och så försvinner hela ordet xD
Jo, MAX har gjort ett rätt bra jobb med sin plant beef. Men inget slår ändå en Beyond Burger! 
stanislavdenstore:
Jo, MAX har gjort ett rätt bra jobb med sin plant beef. Men inget slår ändå en Beyond Burger!
Vad är detta nu blir jag nyfiken

Storchen84:
Vad är detta nu blir jag nyfiken
Åh, har du aldrig smakat? Då har du något att se fram emot. Veganskt, men riktigt jädra mustigt. Som vegetarian kan jag knappast klaga.
Produkten i fråga går att köpa på COOP, i denna sexiga förpackning:

Night Time

Jobb om ett år igen och geocaching med min handledare i centrum för min kontaktperson orkar inte gå
ingen motion hemma heller bara äventyr. Motion för mig är på tråkiga millånga cykelvägar eller risiga buskar som ljungern.
Så mysigt o härligt med åska, bara dega på soffan o lyssna på mullret långt borta, hoppas att de kommer närmre så man kan fånga lite fina blixtar på bild eller film

Storchen84:
Så mysigt o härligt med åska, bara dega på soffan o lyssna på mullret långt borta, hoppas att de kommer närmre så man kan fånga lite fina blixtar på bild eller film
Och ett paraply som flyger!
leta efter ufo 
Ja vill ha donken
"För att vara på den säkra sidan brukar man gräva fyra meter ner i jorden och sju meter i omkrets kring plantan, för att få bort den."