Oof
Sitta här med en kompis och äta frukost i det här varma och härliga vädret asså ^^

![]()

Detta är det näst gladaste jag varit i hela mitt liv.
Ikväll gäller det hehe xD det är liksom DO or DONT.. 

Har man sen gjort det så finns det liksom INGEN återvändning hehe 

Little-Traci:
Ikväll gäller det hehe xD det är liksom DO or DONT..Har man sen gjort det så finns det liksom INGEN återvändning hehe
Ooops, hur gick det då?? 
Det gick mycket bra ^^ ångrar inget.. för man ska ALDRIG några nåt
Bara att efter så kommer den känslan, skönt jag har gjort det och jag fattar inte varför jag var så nervös`hehe..
Filip_gbg1:
Ooops, hur gick det då??
Det gick mycket bra ^^ ångrar inget.. för man ska ALDRIG några nåt
Bara att efter så kommer den känslan, skönt jag har gjort det och jag fattar inte varför jag var så nervös`hehe..
Kommer inte kunna sova inatt. Dom orden asså—
För mycket energi asså ^^ hehe
![]()
Hm monster under sängen? nja eller ja kanske fyra platta monster? 
In till stan och vandra, det kommer nog och ta en månad. Om nån mer vandrar tackar jag för backup.
Ska jaga ett spöke vid Stena Line!
Ua fick inte lyssna på min ponny
Oh i will miss them ^^

Smartphone med IR låter o känns så onödigt, men det är ändå en såndär liten quality of life-sak - sitta vid datorn, vilja stänga av eller byta kanal eller sänka/höja - inte orka gå till soffan för o hämta fjärren, tar telefonen som redan är bredvid o gör det med den istället
Finns säkert annat man kan använda ir till har jag för mig, men inget jag bryr eller brytt mig om, får väl se om jag kollar upp det nån dag

matte är överskattad som fan
Annan sån där quality of life-sak som kanske egentligen är onödig - att kunna stänga av väckarklockan på sin smartphone med sitt aktivitetsarmband - slippa börja vrida på sig o fumla efter telefonen osv. Faran är ju såklart att det är mycket lättare att råka somna om även efter det sista larmet/sista snoozen, men det har bara hänt nästan en gång hittills