Funderar på om jag har sett filmen Collateral med Tom Cruise, märks om en timme när börjar kolla om känner igen filmen eller inte.
Så mkt ångest just nu, åååå
Cobrak:
Det är så jävla löjligt. Hur svårt ska det vara att konfrontera personen i fråga?Hon som berättade för mamma vill inte säga vem det är som berättade för henne heller, för då "hamnar hon i skiten". Stackare. Hon behöver inte ha ångest över att komma tillbaka till jobbet i alla fall.
Usch för sånna personer
Yes 

Fint och soligt nästan hela dagen imorgon ^^
![]()
Det är liksom det man har väntat i några dagar nu 
sen har man som vanligt skrivit upp det man ska hitta på hela dagen xD
och verkligen följa det man skrivit att man ska göra..
Vad är det roligaste man kan göra på sommaren? Jag kommer inte på något kul att hitta på 
Oh the day is over 

Jag lyckades få det jag skulle ha gjort även om det blev lite senare än vad jag hade tänkt..
Asså visst jag kunde ha struntat i det idag med tanke på hur det var där
Men jag tänkte för de andras skull.. Hade liksom lovat att vi skulle hitta på lite saker så jag gick dit ändå ^^
Var längesen nån har hjälpt mig så mycket i mitt liv, hur ska jag nånsin kunna tacka denna personen tillräckligt? <3
Hm, frågan är hur jag ska göra imorgon? ^^
det är ju liksom nån regnskur men resten av dagen är det ju fint väder så vi kommer vara utomhus mycket ändå..
Allt är planerat och klart ^^
så kommer man dit så blir det bara att vi är på sätt och utomhus, eller a under ett tak tills det blir fint?har ju lite saker att göra innan så det lär bli fint när jag/vi är klara om man säger så..
Vaknat precis och är så glad att kunna avsluta dagen på ett sånt underbart sätt med en sån otrolig person! Finns inget bättre. <3
Just nu? att det är fredag ![]()
det hade ju varit lite mer trevligare om det inte var så grått och mörkt ute dock hehe ^^
Man hade ju ändå inte planerat några aktiviteter utomhus ändå precis 
men det hade varit ett litet plus bara ^^ tog en snabb bild därifrån jag var för ett tag sen 

Samma gamla misstag jag kommer ångra
Går bra för mig att somna också
Little-Traci:
Ikväll ska jag lägga mig tidigt ^^(efter miss marple) haha
Yes and yes ^^ imorgon blir det fint från och till här.. så det kanske blir en LITEN utflykt
(dock endast till skogen) höhö
![]()
Skogstime.
Jag har inte frågat om det är du på profilbilden. De tråkigaste skogarna jag vet är de utan mossa och landskapet vid havet typ. Stelt. Risigt. Och en stor bred stig mitt i allt. Elljusspår heter det väl. Det kan vara ännu finare vinter tid då det bara är svarta siluetter.
Little-Traci:
Just nu? att det är fredagdet hade ju varit lite mer trevligare om det inte var så grått och mörkt ute dock hehe ^^
![]()
![]()
Man hade ju ändå inte planerat några aktiviteter utomhus ändå precis
men det hade varit ett litet plus bara ^^ tog en snabb bild därifrån jag var för ett tag sen
Black metal
himlen kanske är havet eller en himmelsäng.