Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ice
 Ice

Funderar på om jag har sett filmen Collateral med Tom Cruise, märks om en timme när börjar kolla om känner igen filmen eller inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Så mkt ångest just nu, åååå

SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Det är så jävla löjligt. Hur svårt ska det vara att konfrontera personen i fråga?

Hon som berättade för mamma vill inte säga vem det är som berättade för henne heller, för då "hamnar hon i skiten". Stackare. Hon behöver inte ha ångest över att komma tillbaka till jobbet i alla fall.

Usch för sånna personer Tumme ned 

SvaraCitera

Yes  CoolHjärtaHjärta Fint och soligt nästan hela dagen imorgon ^^HjärtaTumme upp

Det är liksom det man har väntat i några dagar nu Rullar ögonenCool sen har man som vanligt skrivit upp det man ska hitta på hela dagen xD Söt  och verkligen följa det man skrivit att man ska göra..

SvaraCitera

Vad är det roligaste man kan göra på sommaren? Jag kommer inte på något kul att hitta på Tardig

SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

Usch för sånna personer Tumme ned 

Jo, tur att det finns bra kollegor också dock Cool

SvaraCitera

Oh the day is over TröttSover

Jag lyckades få det jag skulle ha gjort även om det blev lite senare än vad jag hade tänkt..

Asså visst jag kunde ha struntat  i det idag  med tanke på hur det var därFörvirrad Men jag tänkte för de andras skull.. Hade liksom lovat att vi skulle hitta på lite saker så jag gick dit ändå ^^

SvaraCitera
Ämnesstartare

Var längesen nån har hjälpt mig så mycket i mitt liv, hur ska jag nånsin kunna tacka denna personen tillräckligt? <3

SvaraCitera

Hm, frågan är  hur jag ska göra imorgon? ^^Rullar ögonen det är ju liksom  nån regnskur men resten av dagen är det ju fint väder så vi kommer vara utomhus mycket ändå..

Allt är planerat och klart ^^Rullar ögonen så kommer man dit så blir det bara att vi är på sätt och utomhus, eller a under ett tak tills det blir fint?har ju lite saker att göra innan så det lär bli fint när jag/vi är klara om man säger så..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknat precis och är så glad att kunna avsluta dagen på ett sånt underbart sätt med en sån otrolig person! Finns inget bättre. <3 

SvaraCitera

Just nu? att det är fredag Tumme uppTumme upp  det hade ju varit  lite mer trevligare om det inte var så grått och mörkt ute dock hehe ^^ Galen Hjärta 

Man hade ju ändå inte planerat några aktiviteter utomhus ändå precis CoolOskyldig  men det hade varit ett litet plus bara ^^ tog en snabb bild därifrån jag var för ett tag sen GalenSöt
meneke.JPG

SvaraCitera

Samma gamla misstag jag kommer ångraSover

SvaraCitera

Går bra för mig att somna också

SvaraCitera

Little-Traci:
Ikväll ska jag lägga mig tidigt ^^Tumme uppCool (efter miss marple) hahaGalen

Yes and yes ^^  imorgon blir det fint från och till här..  så det kanske blir en LITEN utflyktHjärtaTumme uppCool(dock endast till skogen) höhöGalen

Skogstime.  
Jag har inte frågat om det är du på profilbilden. De tråkigaste skogarna jag vet är de utan mossa och landskapet vid havet typ. Stelt. Risigt. Och en stor bred stig mitt i allt. Elljusspår heter det väl. Det kan vara ännu finare vinter tid då det bara är svarta siluetter. 

SvaraCitera

Little-Traci:
Just nu? att det är fredag Tumme uppTumme upp  det hade ju varit  lite mer trevligare om det inte var så grått och mörkt ute dock hehe ^^ Galen Hjärta 

Man hade ju ändå inte planerat några aktiviteter utomhus ändå precis CoolOskyldig  men det hade varit ett litet plus bara ^^ tog en snabb bild därifrån jag var för ett tag sen GalenSöt
meneke.JPG

Black metal
himlen kanske är havet eller en himmelsäng.

SvaraCitera
latest comments