Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Första gången jag hör någon pratar om detta ämne. 

"vad har du gjort på läppen?" 
"jag blöder" hann inte höra hela samtalet men det var inte jag denna gången. 

SvaraCitera

När busschauffören inte har någon musik på så ska det vara föräldrar som sjunger visor och har barnkanalen på högsta volym Gråter

SvaraCitera

Igår ropade han att det skulle vara tyst, bästa chauffören men då var det inga barn med. Saknar den busschauffören.

SvaraCitera

SkeletonGirl:

Paint tool sai?

Haha nä bandet "Tool"

SvaraCitera

theooz:
Hade nyss värsta nostalgi-trippen här på UM :(( 

why it dieded :((

Dagens ungdomar använder väl snap, insta och allt vad det heter istället för traditionella forum

SvaraCitera
Cobrak

haha lönt att betala skatt när skattesystemet bara fuckar en i röven

spyr på sverige

SvaraCitera
Cobrak

å stackars alla pensionärer som som inte får ett skit å måste se sverige gå åt helvete

gj gj 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
haha lönt att betala skatt när skattesystemet bara fuckar en i röven

spyr på sverige

Därför man jobbar svart Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon borde göra en tråd där man lägger ut dagens morgonfrilla/frisyr

Det skulle va kul 

SvaraCitera

Asstriid:

Det skulle va kul 

Börja med och lägga upp en bild (a) 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Det skulle va kul 

En före detta admin för sidan hade ett sånt projekt där han skulle ta såna bilder under lång tid eller nått, vet inte om det blev något av det

SvaraCitera

Allt gungar !

SvaraCitera

Ligger i sängen och funderar på varför jag var taskig mot en annan kille i dag , varför svarade jag nedvärderande och spydigt på hans fråga ? Såg att han blev lessen när han gick i väg , så jävla onödigt av mig att att inte kunna svara normalt. Jag ångrar mig så jävla mycket och skäms för mitt beteende.
I morgon kommer jag ringa honom och säga förlåt och säga att jag inte vet varför jag svarade som jag gjorde. Ångrar mig så jävla mycket att jag svarade som jag gjorde.
Ska försöka sova nu..men tankarna bara snurrar. 

SvaraCitera

lurifax69:
Allt gungar !

Du är jämt på färjan 

SvaraCitera

Peterc_16:
Ligger i sängen och funderar på varför jag var taskig mot en annan kille i dag , varför svarade jag nedvärderande och spydigt på hans fråga ? Såg att han blev lessen när han gick i väg , så jävla onödigt av mig att att inte kunna svara normalt. Jag ångrar mig så jävla mycket och skäms för mitt beteende.
I morgon kommer jag ringa honom och säga förlåt och säga att jag inte vet varför jag svarade som jag gjorde. Ångrar mig så jävla mycket att jag svarade som jag gjorde.
Ska försöka sova nu..men tankarna bara snurrar. 

Bra att du vet. 

SvaraCitera
latest comments