Min klass kompis tror hon kommer att få A i svenska och engelska- hon fick typ D, C förra terminen. Inget fel med att hoppas, men hon skryter ju om det
, sen när jag sa ''aa jag hoppas du får det'' svarar hon ''sluta dömma mig, jag vet vad du tänker''- JAHA VAD SKA JA SÄGA DÅ. Vill inte göra dig besviken Jennifer, men...
Blåbärsmuffin:
Min klass kompis tror hon kommer att få A i svenska och engelska- hon fick typ D, C förra terminen. Inget fel med att hoppas, men hon skryter ju om det, sen när jag sa ''aa jag hoppas du får det'' svarar hon ''sluta dömma mig, jag vet vad du tänker''- JAHA VAD SKA JA SÄGA DÅ. Vill inte göra dig besviken Jennifer, men...
Det är bra och vara positiv.
Jag ska ta bort min visdomstand, de upptäckte det snabbt och tandläkaren sa det så positivt och bestämt. Då blir det lättare och borsta tänkte jag med mindre tänder..
Har aldrig vart rädd för tandläkaren. Jag trodde man skulle behöva ledigt en vecka eller månad efter tagit bort tand men de säger det går över på någon dag så förstår inte hur man kan skrämma upp sig inför det.
Lärde mig att sura uppstötningar inte är bra för tänderna, vilket jag har varje dag. Skönt och fått höra vad jag ska göra när jag har de så de blir noggrannare.
Säg inte nästa vecka till mig, jag tror det är denna veckan.
Jag hörde ljudet när en tjej pussade sin tjejkompis på bussen och undrar.. pussar dem vem som helst? När började man med det? I Frankrike har jag sett det på filmer och vissa andra länder så det känner alla till..jag hade aldrig velat ha en sån hälsning.
Var en hund inne i en bil som lät som en varg när ägaren hade en kompis med sig. Jag blev så glad som fick tänka på vargar. Kan inte se vilken ras det är. Buren ser ut som ett fängelse, att de inte kan vara lite färg och tyger.
Känner att jag skulle behöva vara sjuk någon gång
Kan knappt vänta tills imorgon då mina filmrullar kommer
Om man har svårt att lägga tid på sin passion, är det ens sin passion?
Haien:
Kan donera min sjuka när jag får den
Tack snälla! Behöver en legit anledning till att bara få ligga i sängen i några dagar och vila ![]()
Asstriid:
Tack snälla! Behöver en legit anledning till att bara få ligga i sängen i några dagar och vila
Ja låter bra. Kan också överför ont i armen jag har just nu, dock inget man blir sängliggande av.
Haien:
Ja låter bra. Kan också överför ont i armen jag har just nu, dock inget man blir sängliggande av.
Nja det låter inget vidare. Det får du nog överföra till någon annan. Men tack ändå!