Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

theooz

Asstriid:

Händer det något speciellt på kvällen? 

gick ut med en vän och hade roligt bara 🙂  gjorde du något igår? löningsfredag ändå!

SvaraCitera
Ämnesstartare

theooz:

gick ut med en vän och hade roligt bara 🙂  gjorde du något igår? löningsfredag ändå!

Sov nästan hela fredagen pga jobbat och kom hem 05.00 på morgonen. Så hände inte  speciellt mycket Party

SvaraCitera
theooz

Asstriid:

Sov nästan hela fredagen pga jobbat och kom hem 05.00 på morgonen. Så hände inte  speciellt mycket Party

ah, förstår. sova är kul, hade tänkt sova bort hela söndagen faktiskt

SvaraCitera
Ämnesstartare

theooz:

ah, förstår. sova är kul, hade tänkt sova bort hela söndagen faktiskt

Klarar inte av att sova bort en hel dag egentligen. Får lite smått panik av det. Men det var väldigt nödvändigt och skönt den här gången Tumme upp

SvaraCitera
theooz

Asstriid:

Klarar inte av att sova bort en hel dag egentligen. Får lite smått panik av det. Men det var väldigt nödvändigt och skönt den här gången Tumme upp

hmm, varför? för att det känns som du "slösat" tid eller? men ja, ibland måste man få vila upp sigRullar ögonen

SvaraCitera
Ämnesstartare

theooz: hmm, varför? för att det känns som du "slösat" tid eller?

mmm ja exakt så

SvaraCitera

Asstriid:

mmm ja exakt så

Dröm om asiater så känns det som du tittar på mer serier 

SvaraCitera

nån mer än jag som bara älskar Post Malones nya album?FörvånadGalen

SvaraCitera

hejjagvetintevadjagskaheta:
nån mer än jag som bara älskar Post Malones nya album?FörvånadGalen

Hoffmaestro?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lät precis som om en flock vildvittror gick förbi utanför. Och här är jag alldeles ensam i mörkret. Ledsen

SvaraCitera

Jag tror alltid nästa vecka är denna vecka eftersom det är slutet av denna vecka.. men så glömmer jag bort att det är en vecka till och tror det är nu i helgen. Gråter 

SvaraCitera

Jag har gott om tid på mig att hinna sova mellan Ledsen

SvaraCitera
theooz

Taggad på att göra en mean lasagne ikväll, a la ooz 

SvaraCitera

Precis hämtat ut mina nya brillor, första tanken som slog mig efteråt var. FUCK vad jag ser bra ut now days

SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Precis hämtat ut mina nya brillor, första tanken som slog mig efteråt var. FUCK vad jag ser bra ut now days

cat-sees-lion-mirror.jpg

SvaraCitera
latest comments