Asstriid:
Händer det något speciellt på kvällen?
gick ut med en vän och hade roligt bara 🙂 gjorde du något igår? löningsfredag ändå!
theooz:
gick ut med en vän och hade roligt bara 🙂 gjorde du något igår? löningsfredag ändå!
Sov nästan hela fredagen pga jobbat och kom hem 05.00 på morgonen. Så hände inte speciellt mycket 
Asstriid:
Sov nästan hela fredagen pga jobbat och kom hem 05.00 på morgonen. Så hände inte speciellt mycket
ah, förstår. sova är kul, hade tänkt sova bort hela söndagen faktiskt
theooz:
ah, förstår. sova är kul, hade tänkt sova bort hela söndagen faktiskt
Klarar inte av att sova bort en hel dag egentligen. Får lite smått panik av det. Men det var väldigt nödvändigt och skönt den här gången ![]()
Asstriid:
Klarar inte av att sova bort en hel dag egentligen. Får lite smått panik av det. Men det var väldigt nödvändigt och skönt den här gången
hmm, varför? för att det känns som du "slösat" tid eller? men ja, ibland måste man få vila upp sig
nån mer än jag som bara älskar Post Malones nya album?

Lät precis som om en flock vildvittror gick förbi utanför. Och här är jag alldeles ensam i mörkret. 
Jag tror alltid nästa vecka är denna vecka eftersom det är slutet av denna vecka.. men så glömmer jag bort att det är en vecka till och tror det är nu i helgen.
Jag har gott om tid på mig att hinna sova mellan 
Taggad på att göra en mean lasagne ikväll, a la ooz
Precis hämtat ut mina nya brillor, första tanken som slog mig efteråt var. FUCK vad jag ser bra ut now days
Reeeetooo:
Precis hämtat ut mina nya brillor, första tanken som slog mig efteråt var. FUCK vad jag ser bra ut now days