Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Berit

Ruttenfisk:
Hur har ni det här?
Har haft så fullt upp med deadlines och livet att jag knappt hunnit titta in under den senaste tiden

Går gött, nyss flyttat ihop med gubben till ett hus
Har dock ett svenska arbete som ska va färdigt om en månad som jag inte kommer någon vart med...
Vadå för deadlines? 

SvaraCitera

När någon skriver "så berätta lite om dig själv" ni känner ju mig så var ska jag börja nånstans och hur ska det sluta Söt

SvaraCitera

Undrar när den omtalade fritidsgården ska öppna, är peppad inför invigningen!

SvaraCitera

Crysilis:
Undrar när den omtalade fritidsgården ska öppna, är peppad inför invigningen!

Pysselbutikenson

SvaraCitera
Ämnesstartare

France Gall och några vaniljbullar ute på altanen så mår man finemang! Cool

SvaraCitera

Asstriid:
France Gall och några vaniljbullar ute på altanen så mår man finemang! Cool

Jag luktade på alkoholfri öl. Enda märket jag minns är glen Ellen men tror det var vin. Hur ser era vaniljbullar ut för jag tycker jag ser olika i konditorier. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag luktade på alkoholfri öl. Enda märket jag minns är glen Ellen men tror det var vin. Hur ser era vaniljbullar ut för jag tycker jag ser olika i konditorier. 

France Gall har inget med alkohol att göra, om det var det du trodde Mycket glad

De ser väl ut ungefär så här: ef38f593-e07b-40cd-9888-1f543d20bc90.jpg

SvaraCitera
Ice
 Ice

Reeeetooo:
Saknar oftare och oftare tillbaka till när man hängde här förr, vilket jäkla gäng det var då 

Mmm det var fina tider.

SvaraCitera

Ice:

Mmm det var fina tider.

Underbara tider 

SvaraCitera
Cobrak

Ruttenfisk:
Hur har ni det här?
Har haft så fullt upp med deadlines och livet att jag knappt hunnit titta in under den senaste tiden

hoppas allt är väl med dig hörru!

Asstriid:
ef38f593-e07b-40cd-9888-1f543d20bc90.jpg

du å din bull-addiction, bli rehab snart 

SvaraCitera
Cobrak

måste bara få hedra min älskade kissemisse som gick bort i helgen, som fanns i mitt liv i 13 år och var min soulmate. som var med om alla mina upp- och nedgångar å som alltid fanns vid min sida. vi hade en så speciell connection å det är jag förevigt tacksam över. vila i frid min lilla prins. Hjärta

29999F4F-4EE0-42BE-99A6-EFD23C459BE8.png

SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak: bli rehab snart

Nähä du! Bullar är bra för kroppen Cool

SvaraCitera

Cobrak:
måste bara få hedra min älskade kissemisse som gick bort i helgen, som fanns i mitt liv i 13 år och var min soulmate. som var med om alla mina upp- och nedgångar å som alltid fanns vid min sida. vi hade en så speciell connection å det är jag förevigt tacksam över. vila i frid min lilla prins. Hjärta

29999F4F-4EE0-42BE-99A6-EFD23C459BE8.png

Kämpa! :3

ser ut som den säger hejdå med tassen! Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Höll fan på o skita på mig när det första jag möttes av när jag vakna i morse var USA's huawei-ban med tanke på att jag skulle vakna, gå ut o köpa mig en p30 pro. Hade jag inte fått det berättat hade jag nog hunnit köpa och till och med använda luren några timmar innan jag hörde talas om det. Scary shit.

Och ett stort grattis till SD också som stänger av Winberg. Helt rätt person att stängas av också, skickar inte alls signaler att övergrepp är okej så länge det sker av och/eller mot "rätt" personer. Djävla hycklare...

Hjärta

SvaraCitera

Storchen84:
Höll fan på o skita på mig när det första jag möttes av när jag vakna i morse var USA's huawei-ban med tanke på att jag skulle vakna, gå ut o köpa mig en p30 pro. Hade jag inte fått det berättat hade jag nog hunnit köpa och till och med använda luren några timmar innan jag hörde talas om det. Scary shit.

Och ett stort grattis till SD också som stänger av Winberg. Helt rätt person att stängas av också, skickar inte alls signaler att övergrepp är okej så länge det sker av och/eller mot "rätt" personer. Djävla hycklare...

Hjärta

Huawei.. något på tv?

SvaraCitera
latest comments