Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Storchen84:
Dom senaste månaderna har jag fått upp ögonen för tre matställen jag vill... ska (så småningom) besöka. Eller egentligen fyra men osäker på om ett av dom finns i eller i närheten av Gbg.

Hjärta

Jag kanske vet! Dumt att vissa frukostställen inte öppnar förrän tio. Typ det i Slottskogen. 

SvaraCitera

Då ska man köpa clowndockan idag.. eller i alla fall ta ett kort på den. Måste gå till en annan butik innan dess saker försvinner Gråter Gråter 

Men jag gör det för promenaden.. .
Oskyldig Oskyldig

SvaraCitera

Småbarn pratar om döden. Intressant samtal. 

SvaraCitera

Fan första gången jag träffar en Pentax veteran ute på stanGalen

SvaraCitera

Råttan är här och jag är ensam hemma Gråter Gråter Gråter 

SvaraCitera

Fick ut tårarna så nu går jag och lägger mig. Aldrig vart med om rejäla tassande. 

SvaraCitera
Berit

Jag är ett geni
Orkar inte läsa alla Wikipediasidor
Copy + paste in i translate
Swoosh gratis ljudbok

SvaraCitera
Ämnesstartare

pension.jpg

.... Better get on that

SvaraCitera

Saknar oftare och oftare tillbaka till när man hängde här förr, vilket jäkla gäng det var då 

SvaraCitera

Hur har ni det här?
Har haft så fullt upp med deadlines och livet att jag knappt hunnit titta in under den senaste tiden

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får inte ligga.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Saknar oftare och oftare tillbaka till när man hängde här förr, vilket jäkla gäng det var då 

Samma här

...

Bror

SvaraCitera

Reeeetooo:

Sen så lämnade du! 8|

SvaraCitera

Ruttenfisk:
Hur har ni det här?
Har haft så fullt upp med deadlines och livet att jag knappt hunnit titta in under den senaste tiden

Har det sådär, rätt seg på sistone men livet fungerar ändå helt okej antar jag.
Jobbar på en grej jag verkligen vill men det är svårt, väldigt många motgångar, ser själv knappt några framsteg och många som är jobbiga som har med grejen att göra, så det är tufft, men försöker iallafall.
Har ett annat projekt som ändå har gått ganska bra, förvånansvärt bra till och med men nu ligger den tuffa biten framför och jag har inte direkt någon guidning på vilket sätt som jag ska gå vidare på bästa sätt med. Rätt osäker och jobbigt om jag väljer fel sätt för då ligger mycket jobbigt arbete framför, det gör det oavsett men kanske inte lika mycket om jag hittar rätt sätt, hoppas kunna få hjälp med hur jag ska gå vidare så får jag hoppas på att projektet blir en succé, troligtvis inte för att det är första gången och då brukar det nästan alltid gå snett för de andra som gjort liknande innan, men hoppas på det bästa och hittills ser det ganska lovande ut ^^
Hur är det själv? Sista månaden i skolan nu?

SvaraCitera
Berit

Reeeetooo:

Same dude

SvaraCitera
latest comments