Ja det var väldans snack om penislängd
Jävlar va många sidor denna tråd hade xD
Kino, stylepetit, hana arashi, stylebreaker, dressinn, ililili nån av dessa kanske har en keps till mig, vem vet.. nästa dag har jag för många kepsar 
Jag vill ha en tweedle dee hatt utan propellern
SkeletonGirl:
Jag vill ha en tweedle dee hatt utan propellern![]()
![]()
Är ju propellern som gör hela hatten?? 
SkeletonGirl:
Jag vill ha en tweedle dee hatt utan propellern![]()
![]()
Huvudbonaderna som Tweedledum och Tweedledee har på sig ifrån boken Alice i Spegellandet?
Men inte har väl hattarna några propellrar??
Eller jaha, du menar kanske ifrån den tecknade filmversionen? Fast det är ju flaggor i och för sig.
Eller dessa? De har propellrar.
Ont i skall'n
Det är mycket synd om mig faktiskt.
Nej men säkert för att jag inte ätit någonting idag/igår. Varit för upptagen.
Det regnar nu för första gången sedan december och jag hade glömt hur skönt det är att ligga i sängen med öppet fönster och lyssna när det droppar på löven.
Galet avslappnande.
Crysilis:
Eller dessa? De har propellrar.
Ja, de. Tycker de ser sköna ut och de har inga sådana där fula luft hål eller vad det nu är till. Men jag har dessa på inköpslistan:
"få kvar i lager" (det är min!)
vet inte om jag vågar ha den för att den är så ljus men jag tänker på en sak när jag ser den färgen. Tror inte ni kan komma på vad.

den svarta är nog tunnare än min vinterkeps..

Jag sa bon apetit till stamgästerna idag, det är ju mer språk säkert inne i stan som man kommer få höra. Gästerna blev glada när jag serverade dem, de första jag träffade. Imorgon slutar jag men jag kommer gå dit och fika varje dag. Sen hade chefen gått ut och när jag gick ut ropade hon adjö så det ekade..
hoppas ingen hörde min röst 
Jag vill också kunna göra fet text. Fusk.
Jag kunde inte skriva chere på franska 
Drömde om att jag försökte bevisa två styckna ICA-anställdas försvinnande och jag gick till butiken med min kollega. Jag filmade och plötsligt försvann alla kunder ur den stora ICA-butiken och kvar var de anställda och de stängde, släckte lyset i hela butiken och började leta efter oss och jagade oss. Jag använde diskret kamerans lampa och inne på lagret fann jag de två försvunna anställda, de vart mördade. De övriga anställda säkert 20-30 st försökte få tag i oss och vi kunde inte ta oss ut. Jag tänkte gömma kameran med alla bevis bland varor ute i butiken så att någon kunde skulle kunna hitta bevisen om vi blev fångade men tydligen gav jag kameran till någon anställd gammal dam som tydligen hittat mig och som jag börjat lita på. Hon gömde den i sin handväska för att smuggla ut bevisen till allmänheten och sedan blev jag infångad. Men tyvärr genomskådade chefen den gamla damen och hittade kameran. Sedan skulle det bli konsekvenser för damen men sedan vaknade jag. Vem och vad som hände med min reporterkollega vet jag inte.