Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Hittade en till dockbutik Hjärta 
Behöver spara pengar nu, har aldrig vart fattig men känner mig som det plötsligt.. Förvirrad

SvaraCitera

"Bara lite promenader i stan" Oskyldig

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns två kön.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävlar, stor fet jävla anledning att för en gångs skull jubla för både M och KD. Så jävla rätt!

https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/orb%C3%A1ns-parti-kan-uteslutas-ur-eu-grupp-1.14091324

Fattar inte ens varför dom inte är i grupp med sina jämlikar som just SD och PIS som ges som exempel. Lika skräp leka bäst liksom.

Hjärta

SvaraCitera

mord

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill göra en sak men ändå så vill jag avstå, känns svårt men känner att en sån här sak måste man testa.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahaahahhaahha jag tappade det helt. Reportern hanterar det bra mycket bättre än mig. Döööööör hahahahahah

Hjärta

SvaraCitera

JAG HAR FÅTT FKN SOMMARJOBB!!!!!!!!!!

SvaraCitera

SthlmsBruden;)):
JAG HAR FÅTT FKN SOMMARJOBB!!!!!!!!!!

Vad är bättre..sommarjobb eller ett riktigt, fast jobb? Det kom in en snygg kille på mitt café och frågade om sommarjobb Ledsen

SvaraCitera

Beror på vilket man är ute efter. Vill man arbeta längre tid på platsen så vore väl ett fast arbete bättre. Sommararbete vara vanligtvis några veckor, så det är ju kortare.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nice med sommarjobb

SvaraCitera

Jag är så full av förväntan de här dagarna, nytt jobb, nytt kompisgäng.. eller gammalt kanske man ska säga. Och tabletterna känns bra, jag känner mig lugn. (Inget illamående) 

Klarade av "hög" stress idag på jobbet och jag har aldrig diskat under den panikkänslan. Det känns så underbart och att jag faktiskt har en chans och gå med i dans om något år.. eller två. Nån form av aktivitet vill jag göra sen är det att hitta takten som inte är min bästa känsla men som sagt, nu dagdrömmer jag igen.

SvaraCitera

Min läkare sa att jag blivit starkare också, har bara tränat typ en månad sammanlagt. Löpningen suger men på jobbet har jag känt stor skillnad när jag bär tallrikar... händerna får inte kramp! 

Rodnar Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

https://mobil.pt.se/nyheter/mansklig-ring-kring-mosk-vid-fredagsbonen-11165413.aspx

Här snackar vi sunda värderingar och solidaritet. Så jävla fint. Det är såhär det ska vara, inte nåt jävla ”nI SkA inTe VaRa SoM nI Är, Ni sKa VaRa sOm vI SäGeR Åt eR aTt vArA!!111” som vi i rask takt är på väg mot.

Hjärta

SvaraCitera

Iiih, jag hittade killen från afterworken på Facebook när jag sökte efter en grupp, såklart med lite historia och fotografi. Skickade vänförfrågan..då de inte är konstigt egentligen. Tror inte han kommer reagera, bry sig utan vara den som godkänner alla. Populär med alla.. men det finns en vägg emellan. Ska jag bryta sönder den? Okejdå.. 

dissade en annan vänförfrågan från afterwork, tror jag nämnt det. Kommer acceptera nångång men nu är det segt med träffarna. Den andra killen ser ibland mig först, nästa dag är det jag som ser honom. 

SvaraCitera
latest comments