Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

elverpigen: SÅG EN FUL UNG KILLE MED BARN I AFFÄREN

nä fy fan alltså att dom får gå utomhus och dessutom ha BARN med sig

det här landet befinner sig i en nedåtgående spiral

SvaraCitera

Schism:

nä fy fan alltså att dom får gå utomhus och dessutom ha BARN med sig

det här landet befinner sig i en nedåtgående spiral

ja
fick sd-reklam i brevlådan. så jävlavältalig att jag blev sdare nån halvminut

SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner för att göra något galet, har sjukt stor livslust av någon anledning för tillfället också. (har inte tagit droger) var ute på en springrunda, kan det var det? 

SvaraCitera

Om morgondagen, fest vid vattnet med skönt folk 🙂 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste försöka sova 

SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag jobbar i gamla stans största glassbar, där jag agerarr allt-i-allo.  var tvungen att poängtera att det var den största pga. indikation om omfånget arbete som kräves.

Får man komma dit å vara en jobbig kund?  Söt

SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Får man komma dit å vara en jobbig kund?

om du hade varit för mig anonym hade du kunnat det, men nu hade jag krossat dig. 

SvaraCitera

Mycket glad

SvaraCitera

fÄ*ck hatar livet

SvaraCitera

manul: ruski madlib boys o britta perssontjejer baby

synd att ruski madlib boys är en myt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuck off. 

SvaraCitera

murabrab: madlib boys

4 ever

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kysste _ som jag betyder mycket för. Efter flera år sågs vi igen och höll varandra i handen. Nästa sekund satt han och juckade mot, och med, en annan tjej som var över honom. Tidigare hade jag även sett honom kyss sitt ex. Hans rasistkompis frågade mig vad jag tyckte om det och jag skrattade bort det hela samtidigt som jag berättade att jag inte brydde mig.

- Om jag blir svartsjuk?

- Nej men om du blir irriterad eller så...

- Nej, absolut inte, haha. Jag och han har ingen framtid ihop, han får göra vad han vill, vi är ju inte tillsammans.

Är så rädd för att äta, orkar inte spy (ej bulimi - alkohol!). Idag, på min studentdag, spydde jag första gången på fyllan - aldrig hänt förut, trots max ~5 promille.

Låg på en parkbänk, lutad mot en av världens bästa killar, och mådde dåligt. Gjorde konstiga ljud och ville dö av illamående.
Det var så kul att stå på flaket och jag önskar jag kunde vara mer detaljerad och uttrycksfull i min beskrivning av studentdagen men nattens händelser förstummade mig - jag finner faktiskt inga tillräckliga ord. Allt var så konstigt men ändå inget som jag bör vara såhär chockad över.

rs snygga, ljusa vän sa att jag var Otroligt vacker och att jag såg ut som en specifik kändis. Han gav mig blickar som jag inte känt på ett bra tag, tyckte om dem så mycket men försökte att visa det så diskret som möjligt, så att han inte skulle märka av min uppskattning.
en kvart senare kysste även han en annan men det gjorde mig ingenting, nu vet jag iaf vad han tycker och jag lät honom veta att han var minst lika fin.

Det var två stycken som inte lät mig vara ifred. De båda var fula och dumma i huvudet. Typiskt mig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag jobbar i gamla stans största glassbar, där jag agerarr allt-i-allo.  var tvungen att poängtera att det var den största pga. indikation om omfånget arbete som kräves.

Givetvis, givetvis! Att jobba där och ändå behålla figuren är även det ett beundransvärt arbete. Sedan behöver du inte förklara dig ang. glassbarens storlek - jag har aldrig varit särskilt mycket för jantelagen.
Har du tagit upp nämnda problem med de anställda inblandade? Tänker mig att kommunikation kan vara ett hjälpmedel.

SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Vem säger att det är en karl? Icke! Nä men, en riktigt riktigt bra en.

Ja det är iofs också ett scenario att meditera över.

SvaraCitera
latest comments