Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Roloch

smuttar på en Ginger Joe och undrar om man vågar sig ut i detta vädret Skeptisk

SvaraCitera

Sitter i min fintröja och äter plopp, varför ska jag alltid sitta i mina finaste tröjor Gråter

SvaraCitera

Roloch:
smuttar på en Ginger Joe och undrar om man vågar sig ut i detta vädret Skeptisk

Inget farligt, bara haglade lite plötsligt. Sen slutade det tills nästa oväntade sak kom. Rosa, gula, mörka moln.

SvaraCitera

bara för mig som det inte funkar att ladda upp bilder?Arg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på om snön kommer ligga kvar imorgon.

SvaraCitera

Wildcat:
bara för mig som det inte funkar att ladda upp bilder?Arg

Nej, för mig med. Lärt mig hur imgur fungerar nu. Hoppas det inte blir nån error på hemsidan igen för jag orkar inte tjata på moderaterna mer om att de inte går och ladda upp bilder. Rullar ögonen 

Tycker de borde bli mer aktiva oxå! Vi är ju inne. 

SvaraCitera

maincitt:
Funderar på om snön kommer ligga kvar imorgon.

Skulle bli dåligt väder och fint på söndag. 

SvaraCitera

Hur lätt är det och dra ut stolen till en kvinna/partner? Det ser så lätt ut, datorstolen fastnar alltid och måste lyfta på benen/mattan. Skulle va onödigt och sätta in stolen om någon sedan ändra på det. 

Sover 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ute i friheten igen

SvaraCitera

Fail... taklampan lyser mitt i natten. Knappen är trasig och går inte att släcka. Jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden men.. för lat och gå till ett annat rum, även om föräldrarna inte hör när jag går i trappan så kan en av de vara vakna om den andra snarkar som igår, gick mamma till det rosa rummet och sov just vid den här tiden. Går hon upp kl åtta och dricker sitt te, löser korsord kommer hon se att lampan står på och jag vaknar alltid åtta. Men vill ligga kvar om jag haft drömmar och hinna tänka efter vilken tid det är... problem mitt natten man kan ha då Rodnar Rodnar 

ingen fluga, inte en enda faktiskt. Just det, taklampan lyser. Inte bara ett svagt litet ljus. Gråter

SvaraCitera

Kunde dra igen dörren nästan hela vägen, den gör så hemska ljud ifrån sig med hobbit planscherna och fastnar på ett ställe. 

Allt ska höras, papperskorgen spökar också där alla näsdukar ligger </3

SvaraCitera

SkeletonGirl:

Nej, för mig med. Lärt mig hur imgur fungerar nu. Hoppas det inte blir nån error på hemsidan igen för jag orkar inte tjata på moderaterna mer om att de inte går och ladda upp bilder. Rullar ögonen 

får väl börja använda min imgur också då, inget verkar ha blivit fixat än Tumme ned

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Fast det är fortfarande inte vi moderatorer/admins som sköter den delen. Inget vi kan fixa om det slutar fungera utan det tas vidare till tekniker.

Mer aktiva? 
Jag är inne dagligen... 

SvaraCitera

Lav:

Fast det är fortfarande inte vi moderatorer/admins som sköter den delen. Inget vi kan fixa om det slutar fungera utan det tas vidare till tekniker.

Mer aktiva? 
Jag är inne dagligen... 

Konstigt. Har saknat dig nångån när de vart lite tomt på profilbilder, men ibland syns inte alla om man inte går in på de som är inloggade. Vilket man inte gör om man är lat.. Vem är det mer än du och rutten? Kommer inte på de andra Blink 

SvaraCitera

Wildcat:

får väl börja använda min imgur också då, inget verkar ha blivit fixat än Tumme ned

Orkade inte med det idag men måste kämpa mot latheten.. (flikar) 

SvaraCitera
latest comments