Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Det har gått en dag sen vi började prata och jag hinner inte med, glömmer bort det jag tänkte säga när vi kommer in på annat Söt

Ändå försöker jag ge tid och smälta in allt, det går sådär. Nu har magen lugnat sig Rullar ögonen

SvaraCitera

Hur populärt är det med filmer på Instagram? Är det många som gör det? Jag har inte tänkt på det förrän nu. Undrar vad andra gör för filmer, det är ibland när man visar sin workshop har jag sett.

Jag var intresserad av timelapse förut och tänkte fortsätta med det utan timelapse då, med mina speldosor. Kanske i Norge... 

SvaraCitera

Från 5 februari tills nu har jag bare postat 652 inlägg. Från 25 december till 5 februari vart det 4010 inlägg. Långt från ett rekord. Som mest har postat 10 000+ inlägg på en vecka, var skollov o många som hängde då på um.

SvaraCitera

_Shadow_:
Från 5 februari tills nu har jag bare postat 652 inlägg. Från 25 december till 5 februari vart det 4010 inlägg. Långt från ett rekord. Som mest har postat 10 000+ inlägg på en vecka, var skollov o många som hängde då på um.

Jag har inte koll på hur många inlägg man gör.. låter som stegmätaren. Tröttdäremot vad för inlägg och senast.. Rodnar

SvaraCitera

Oh Bella ciao Bella ciao Bella ciao ciao ciao

SvaraCitera
Ämnesstartare

complete.JPG

Har äntligen min grail boombox. En äkta 3D80 Cool lika gammal som jag.

SvaraCitera

Såg mitt livs kärlek i mataffären idag... vet nt vad han heter elr nått o kmr antagligen aldrig se han igen:|fan

SvaraCitera

SthlmsBruden;)):
Såg mitt livs kärlek i mataffären idag... vet nt vad han heter elr nått o kmr antagligen aldrig se han igen:|fan

same

SvaraCitera

ikväll ska ja ut å smyg röka önska mig lycka till

SvaraCitera

Lyssnar på stormen som har nästan tystnat nu men det knäcker fortfarande i snedtaket. Då var de inte den heta lampan jag var rädd för, bara taket.. dödade en stor spyfluga också med min flugsmälla Sover

SvaraCitera

Heter det flugsmäcka..? 

SvaraCitera

Så butler är en betjänt och bodyguards.. kan de vara butler? Kan butler vara bodyguards? Hm.

SvaraCitera

Yo.

SvaraCitera

jocke/Kim:
Yo.

Ho a Pirates life for me! 

SvaraCitera

Alla pratar om vädret, jag tycker det är perfekt ljus och fota i och måla! Hjärta

SvaraCitera
latest comments