Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Cobrak

Plejadisk Panda:

äsch, knappt nån etanol alls i alsolsprit. Svider inte alls lika härligt som starkare grejer. Också därför man gör bäst i att rengöra såret på annat vis innan(typ tvål å vatten). Då alsolspriten inte är bakteriedödande utan endast hjälper till att torka ut såret!

ah men dåså! sedan får man tåla lite smärta antar jag Cool

SvaraCitera
Cobrak

WhaleTrail:
Du skulle också kunna prova ett mer nickelfritt smycke

d är nickelfritt dock!

SvaraCitera
Cobrak

Ruttenfisk:

127 dagar

att vänta är aldrig skoj, men det grejar du! 

SvaraCitera

Lagat egen glass, hoppas att det inte blir paj-(inte bokstavligt talat) av alltihopa. Handlade kokossocker men blev att skippa då den redan blev så söt av den sötade kondenserade mjölken.

SvaraCitera

Allting suger. 

SvaraCitera

System uppdatering igen? Det var ju för bara två dagar kändes det som. Nåväl Trött

SvaraCitera

Crysilis:
Lagat egen glass, hoppas att det inte blir paj-(inte bokstavligt talat) av alltihopa. Handlade kokossocker men blev att skippa då den redan blev så söt av den sötade kondenserade mjölken.

Gick in på tre cafeer, de som var öppna på torget och inget lockade, åkte förbi en loppis som stod att den var öppen men tiderna kunde variera pga denna dag också var den stängd. Åkt in till ett thai ställe på hemvägen som var stängt och hade en chans kvar vid stationen hemma hos mig.
Thai stället där var öppet men kolsvart och ingen som hörde att jag kom in, buffen var ju tom men det var ändå öppet. Med sur och hungrig mage kom jag hem två timmar senare och vad fick jag äta? Två köttbulle mackor och fyra choklad muffins. Jag är trött på det nu. Jag behöver inte gå på nått café eller restaurang och bli mätt.  *ostbågar* 

Hur gick det med glassen då?

SvaraCitera

RodnarRodnarRodnar

SvaraCitera

Vacker och mystisk dimma idag Sover

SvaraCitera

totalt jävla livsfarlig den här laptopen. dubbelklickar hela tiden. har instagramcreepat långt ner i flöden idag å det är som att spela rysk roulette. 

SvaraCitera

Fest

SvaraCitera

Skumt så de håller koll på ens nättrafik, igår spelade jag datorspelet Tomb Rider Underworld, sedan fick jag förslag på Youtube för videor på spelet.

Idag började jag se Mowgli filmen på Netflix och nu får jag Djungelboken videor i förslag på Youtube.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska titta på film. Har suttit i 1 timme nu och försökt välja. Slutar säkert med att jag går och sover istället!

Samma visa varje gång Party

SvaraCitera

Nya_Niklas:
Fest

välkommen tillbaka 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag borde verkligen lämna iOS public beta...

Hjärta

SvaraCitera
latest comments